چگونه یک کوچ حرفه‌‌ای شوید؟

چگونه یک کوچ حرفه‌‌ای شوید؟

مهارتهای کوچینگ

محور وبینار چگونه یک کوچ حرفه‌‌ای شوید

این وبینار به‌صورت تلفنی و به مدت یک ساعت، صلاحیت‌های پایه‌ای یک کوچ تأییدشده را بیان می‌کند. در این وبینار در مورد اینکه چگونه یک کوچ حرفه‌‌ای شوید، بحث می‌شود و تجارب دانش آموزان و مربیان به اشتراک گذاشته می‌شود و موقعیت برای سؤال و پرسش خواهد بود. همچنین درباره استانداردهای موردنیاز فدراسیون بین المللی‌کوچینگ (ICF) برای تبدیل‌شدن به یک کوچ معتبر نیز بحث خواهد شد.

زمان اجرای وبینار

وبینار چگونه یک کوچ حرفه‌‌ای شوید شنبه ۲۱ دسامبر ساعت ۵ بعدازظهر به‌وقت انگلستان (۳۰:۲۰ شب به‌وقت‌ایران) برگزار شد.

مأموریت اصلی فدراسیون بین‌المللی‌کوچینگ(ICF)

فدراسیون بین‌المللی‌کوچینگ، یکی از معتبرترین و همچنین قدیمی‌ترین سازمان ناظر بر حرفه کوچینگ در جهان است که به‌صورت کلی آکادمی‌های معتبر را در سراسر دنیا به شما معرفی می‌کند تا بتوانید مهارت‌های کوچینگ را مطابق با استاندارهای بین‌المللی بیاموزید و کوچ‌های حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کند.

وبینار چگونه یک کوچ حرفه‌‌ای شوید

سطوح آموزش مهارتهای کوچینگ

فدراسیون برای آموزش مهارت‌های کوچینگ به‌صورت کلی سه سطح تعریف کرده است که اگر بخواهیم مثال بزنیم، می‌توانیم بگوییم این سطوح مانند لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری است. در سطح ۱ آموزش مهارت‌های کوچینگ، یازده صلاحیت تعریف گردیده که آکادمی‌های مورد تأیید فدراسیون، آموزش‌هایی مطابق با همان صلاحیت‌ها را ارائه می‌دهند.

ماهیت مدرک کوچینگ

همان‌طور که می‌دانید برای حرفه‌ای شدن در یک تخصص، داشتن مدرک می‌تواند لازم باشد اما کافی نیست. دریافت مدرک کوچینگ از آکادمی کوچینگ فارسی زبانان در هریک از سطوح، نشان‌دهنده تعداد ساعات آموزش در آن سطح است و تفاوت این نوع مدرک با تأییدیه فدراسیون بین‌المللی‌کوچینگ در این است که: تأییدیه فدراسیون نشان می‌دهد که شما یک کوچ حرفه‌ای بوده که بیش از ۱۰۰ ساعت تجربه کوچینگ با کسب درآمد را دارا هستید. در کنار این موارد، تأییدیه مذکور نشان می‌دهد که شما آزمون فدراسیون را با موفقیت سپری کردید و نام شما در لیست کوچ‌های بین‌المللی و مورد تأیید فدراسیون ثبت و به‌صورت جهانی نمایش داده می‌شود.

4.7/5 - (12 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫01٫23

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید