دوره تربیت کوچ اسوسیت و حرفه ای

دوره تربیت کوچ اسوسیت و حرفه ای

آموزش کوچینگ در اولین آکادمی بین‌المللی کوچینگ به زبان فارسی

دوره‌ی تربیت کوچ حرفه‌ای

دوره‌ی تربیت کوچ حرفه‌ای مناسب افرادی است که می‌خواهند مهارت‌های کوچینگ را برای افزایش توسعه فردی در سطح حرفه‌ای آموزش ببینند یا به عنوان یک کوچ حرفه‌ای در بازار کوچینگ مشغول به فعالیت شوند. یکی از اهداف ثبت نام در این دوره برای برخی از افراد دریافت اعتبارنامه PCC از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) می باشد. این دوره طبق بالاترین استاندارد های ICF در سطح دو تأیید شده و علاوه بر آموزش و تمرین صلاحیت های‌ کوچینگ در عمقی که مناسب یک کوچ حرفه‌ای می‌باشد، منتور کوچینگ و ارزیابی در  سطح PCC را هم شامل می‌شود. همچنین در طول این دوره کلاس‌هایی با هدف راه اندازی،  توسعه کسب‌وکار کوچینگ و سناریو های کوچینگ در محیط کار برای دانشجویان طراحی شده تا علاوه‌بر آموختن علمی و تجربی مهارت‌های کوچینگ در سطح استانداردهای بین‌المللی، میتوانید درآمد خود را از کسب‌وکار کوچینگ بطور مستمر ارتقا دهید. در واقع هزینه دوره کوچینگ در آکادمی یک سرمایه گذاری برای رشد فردی و حرفه ای شما است. افرادی که در آینده علاقمند هستند در بالاترین سطح یادگیری مهارت های کوچینگ ICF (دوره مستر کوچ) شرکت کنند باید تاییدیه سطح PCC را از فدراسیون دریافت کرده باشند.

 

سفر یادگیری در دوره تربیت کوچ حرفه ای

شروع و توسعه کسب و کار کوچینگ

اصلی‌ترین تمرکز آکادمی کوچینگ FCA انگلستان بعد از تحول فردی در طول سفر آموزش کوچینگ، بر روی کسب‌و‌کار شما بعنوان یک کوچ است. شما با استفاده از ذهنیت یک کوچ میتوانید وارد بازار کسب و کار کوچینگ شوید و سهمی از این بازار که رشد روزافزونی را نشان می دهد را برای خود داشته باشید. همزمان به‌عنوان یک مدیر یا یک متخصص میتوانید از مهارت‌های کوچینگ در کسب‌و‌کار خود استفاده نمایید و تأثیر آن را بر بازده کاری یا تیم خود ببینید. بخش ویژه‌ای از آموزش‌ها و رویکردهای FCA بر روی همین موضوع برای حصول بهترین نتیجه برای شما است. شرکت کنندگان در دوره های تربیت کوچ حرفه ای FCA در طول دوره در کلاس هایی شرکت می کنند که برای شروع و توسعه کسب و کار خودشان بعنوان یک کوچ آماده شوند و پکیج مارکتینگ خدمات خودشان را طراحی نمایند.

مدل آموزش کوچینگ در آکادمی کوچینگ FCA انگلستان

در اینفوگرافی زیر مدل آموزشی FCA با رویکرد کلاس های معکوس  نمایش داده شده است. باور داریم نحوه یادگیری افراد متفاوت است و بزرگسالان انعطاف در زمان و نوع یادگیری خودشان را نیاز دارند. ما با استفاده از تکنولوژی بهترین شرایط را برای دانشجویان ایجاد کردیم تا با شیوه یادگیری خودشان این مسیر را طی کنند.

مدت زمان مورد نیاز برای اتمام دوره‌ی تربیت کوچ حرفه‌ای

آموزش‌های دوره تربیت کوچ حرفه‌ای بطور معمول ۱۲ ماه خواهد بود. این دوره به دو قسمت شش ماه تقسیم شده و در طول دوره بین 1 تا 2 کلاس در هفته خواهید داشت و در شش ماه دوم جلسات منتورینگ فردی برای دانشجویان طراحی شدند. روز و زمان برگزاری کلاس ها در ابتدای دوره برای هر گروه مشخص می شود و حداقل یک ماه جلو تر برنامه ماه پیش رو را دریافت خواهید کرد. اگر شما می‌توانید در هفته حداقل 5 ساعت به مدت یک‌سال برای آموختن مهارت‌های کوچینگ زمان بگذارید، نگرانی‌ای بابت شرکت در کلاس‌های اصلی خود نخواهید داشت. این حداقل 5 ساعت شامل 3 ساعت کلاس و مطالعه جزوه در هفته و حداقل 2 ساعت تمرین و جلسات کوچینگ است.

 

فرایند یادگیری کوچینگ در FCA  طوری طراحی شده که با استفاده از آن می توانید در ارتباطات خود با دیگران (در زندگی روزمره شخصی و کاری) استفاده نمایید و به مرور زمان برای شما تبدیل به نوعی سبک زندگی خواهد شد. همچنین در طول این دوره کلاس‌هایی با هدف راه اندازی و توسعه کسب‌وکار کوچینگ برای شما طراحی شده است.

جزوات این دوره توسط تیمور میری تألیف و به تأیید ICF رسیده و سپس به زبان فارسی ترجمه‌ شده و تا به امروز بارها مورد بازبینی مفهومی قرارگرفته است. هر کدام از سرفصل های آموزشی این دوره دارای نسخه های ویدیویی و صوتی هم هستند که توسط تیمور میری به زبان فارسی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

تخصص‌های کوچینگ چیست و پس از پایان دوره در چه تخصصی می‌توانم فعالیت کنم؟

شما برای اینکه بتوانید به‌عنوان یک کوچ با هر تخصصی کار کنید، در ابتدا باید مهارت‌های پایه کوچینگ را آموزش ببینید. در طی دوره در کنار کار با مراجعان متفاوت می‌توانید بر روی کار با افراد در تخصص مورد علاقه خود تمرکز کرده و اطلاعات خود را بالا ببرید. پایه تمام این تخصص‌ها آموزش مهارت‌های مشترک کوچینگ است. در طول شش ماه اول دوره با آشنایی بیشتر با مهارت‌های کوچینگ و گذراندن دروس و نیز با گذراندن کوچینگ همسطح و کار با مراجعین به مرور علاقمندی‌های خود را بهتر می‌شناسید و می‌توانید تخصص خود را انتخاب کنید. در شش ماه دوم در کلاس های توسعه کسب و کار کوچینگ بیشتر در مورد انتخاب تخصص خود تمرکز خواهید کرد. بخش زیادی از این فرایند نیازمند تجربه و زمان و نیز مراجعه به سوابق و علاقمندی‌های خودتان است. در نتیجه شما می‌توانید در طول دوره و یا پس از پایان دوره تصمیم بگیرید که علاقه دارید چه تخصصی را پیش ببرید. ممکن است در ابتدا بیش از یک تخصص را انتخاب نمایید و در طول این سفر یادگیری تخصص خود را تغییر دهید. از آنجایی که کوچینگ هنوز علم و حرفه ای نو است تعداد متخصصین در این حرفه زیاد نیستند و این میتواند عامل این موضوع شود که شما تقاضاهایی در تخصص‌های متفاوت داشته باشید و تصمیم به کار با مراجعان با نیاز های متفاوت بگیرید. حتی می‌توانید یک تخصص جدید و مختص خودتان ایجاد کنید.

سطوح متفاوت آموزش کوچینگ و دلیل اهمیت هر سطح

سطوح آموزش کوچینگ از نظر ICF چیست؟ شرایط و طول دوره‌های طی شده برای هر سطح چیست؟ در این ویدیو پاسخ این سوال را از آقای تیمور میری مدیر و موسس آکادمی کوچینگ FCA انگلستان می‌شنویم.

رایج ترین تخصص های کوچینگ چیست؟

در این ویدیو جناب آقای تیمور میری در مورد تخصص‌های کوچینگ صحبت می‌کنند و بیان می‌کنند یک کوچ در چه زمینه‌هایی می‌تواند فعالیت کند.

نظر برخی از دانشجویان دوره تربیت کوچ حرفه ای آکادمی کوچینگ FCA انگلستان

بیشتر از 40% تخفیف برای فارسی‌ زبانان

ثبت نام در دوره

برای اطلاع از شرایط و تخفیف ها با مشاورین ما در تماس باشید

جزئیات دوره

تعداد جلسه آموزشی

46 جلسه

طول دوره

12 ماه

ساعات آموزش

170 ساعت

مدت قرارداد

15 ماه

مدرک تاییدیه آکادمی کوچینگ FCA

آشنایی با هیئت علمی

آشنایی با تاریخچه آکادمی

.

رزرو وقت مشاوره

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

جمعه نامه

با عضویت در این بخش جمعه ها منتظر دریافت یک محتوای ارزشمند در زمینه کوچینگ در ایمیل خود باشید.

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

2023

© | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

2023 © | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

پنل مورد نظر را انتخاب کنید