آموزش کوچینگ – دوره‌های تربیت کوچ-دوره‌ کوچینگ در اولین اکادمی رسمی فدراسیون بین المللی coaching

دوره آموزش کوچینگ – دوره‌های تربیت کوچ

آموزش کوچینگ در اولین آکادمی بین‌المللی کوچینگ به زبان فارسی

آموزش کوچینگ – دوره‌های تربیت کوچ

آکادمی کوچینگ FCA انگلستان از سال ۱۳۹۲ تا به امروز دوره‌های آموزش کوچینگ و دوره‌های تربیت کوچ را طبق استانداردهای بین‌المللی و 8 صلاحیت فدراسیون بین‌المللی کوچینگ برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا آغاز نموده‌. آموزش‌های کوچینگ ارائه‌شده در این آکادمی تحت نظارت فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF، می‌باشد؛ چراکه حرفه کوچینگ یک حرفه بین‌المللی است و ICF بزرگ‌ترین سازمان نظارتی است که در سراسر دنیا درزمینهٔ کوچینگ شناخته‌شده است. مراجعه‌کنندگان به کوچ‌ها دوست دارد بداند که کوچ حرفه‌ای که می‌خواهد با او جلسات کوچینگ خود را برگزار نمایند، آیا آموزش‌های استاندارد را در یک سطح بالا گذرانده و مراحل گرفتن مدرک از یک سازمان معتبر بین‌المللی را با موفقیت سپری کرده است یا خیر.

 


در این ویدیو آقای تیمور میری در مورد هدفشان از تأسیس آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان | FCA، دوره‌ها و مدرک‌هایی که در این آکادمی ارائه می‌شود صحبت می‌نمایند. ایشان در این ویدیو در مورد سفر خود در یادگیری کوچینگ که سرانجام باعث طراحی دوره‌های آموزش کوچینگ و تربیت کوچ به زبان فارسی شد نیز صحبت می‌کنند. این ویدیو کمک می‌کند تا بدانید آموزش کوچینگ در این آکادمی برای چه کسانی مناسب هست، دلایلی که افراد می‌توانند وارد این دوره شوند چیست و این‌که چرا شما به‌عنوان یک دانشجو باید این دوره را انتخاب کنید. اگر برای شما سؤال هست که چرا دوره‌های آنلاین برای مدل آموزش آکادمی انتخاب‌شده و آیا این روش می‌تواند در آموزش کوچینگ مؤثر باشد، می‌توانید جواب این سؤال‌ها را در این ویدیو بشنوید. همچنین آقای میری در مورد اینکه دستاورد شما به‌عنوان یک دانشجوی مهارت‌های کوچینگ چه خواهد بود صحبت می‌کنند.

دانلود جزوه معرفی کوچینگ و مدل به روز شده صلاحیت های کوچ

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دوره‌های کوچینگ

دوره تربیت کوچ حرفه ای

دوره‌ی تربیت کوچ حرفه‌ای مناسب افرادی است که می‌خواهند مهارت‌های کوچینگ را برای افزایش توسعه فردی در سطح حرفه‌ای آموزش ببینند یا به عنوان یک کوچ حرفه‌ای در بازار کوچینگ مشغولبه فعالیت شوند و هر وقت آماده هستند در بالاترین سطح یادگیری مهارتهای کوچینگ شرکت کنند

دوره تربیت کوچ اسوسیت

این دوره مناسب افرادی است که می‌خواهند افزایش عملکرد در زندگی،‌ تخصص یا محیط کاری خود ایجاد کنند و این انتخاب را دارند که از این حرفه کسب درآمد داشته باشند و هر وقت آماده هستند در دوره تکمیلی سطح بالاتر یادگیری مهارت های کوچینگ شرکت کنند.

دوره فاندامنتال کوچینگ

دوره فاندامنتال کوچینگ مناسب افرادی است که می‌خواهند کوچینگ را در محیط کاری و زندگی شخصی خود استفاده نمایند و این انتخاب را دارند که از کوچینگ درآمد ایجاد کنند و هر وقت آماده هستند در دوره تکمیلی سطح بالاتر یادگیری مهارت های کوچینگ شرکت کنند.

دوره کوچینگ برای مدیران

دوره کوچینگ برای مدیران مناسب مدیرانی است که می‌خواهند کیفیت مدیریت خود و ارتباطات حرفه‌ای خود را افزایش دهند؛ همچنین مناسب مدیرانی است که می‌خواهند مهارت‌های پایه‌ی کوچینگ را در محیط کاری خود با تمرکز به ارتقا کارایی خود و تیم استفاده نمایند.

مدل آموزش کوچینگ در آکادمی کوچینگ FCA انگلستان

در اینفوگرافی زیر مدل آموزشی FCA با رویکرد کلاس های معکوس نمایش داده شده است. باور داریم نحوه یاگیری افراد متفاوت است و بزرگسالان انعطاف در زمان و نوع یادگیری خودشان را نیاز دارند. ما با استفاده از تکنولوژی بهترین شرایط را برای دانشجویان ایجاد کردیم تا با شیوه یادگیری خودشان این مسیر را طی کنند.

چرا کوچینگ ؟ چرا آکادمی FCA ؟

با پیوستن به خانواده‌ی بزرگ FCA شما به بزرگ‌ترین شبکه کوچ‌های فارسی‌زبان در دنیا متصل خواهید شد. شما می‌توانید از تجربه‌های دانشجویانی که از سال ۲۰۱۳ تا امروز از هر پنج قاره‌ی جهان در آکادمی کوچینگ FCA سفر کوچینگ خود را آغاز کرده‌اند، استفاده نمایید. همچنین منابع بروز و غنی، روش های آموزشی منحصر به فرد کاربردی، مربیانی با دانش و تجربه ی تخصصی بالا و همراه شما در طی سفر یادگیری کوچینگ یاری خواهند کرد. در پایان هر دوره شما مدرکی بین المللی و تایید شده از ICF دریافت خواهید کرد که این امر امتیازی مهم در امور شغلی و حرفه ای شما خواهد بود.

اگر شما فردی هستید که علاقه مند به کمک در رشد و توسعه فردی دیگران و خود هستید و توانایی این را دارید که بصورت مثمرثمر به صحبت های دیگران گوش دهید و به آن ها کمک کنید تا بتوانند راه حل های بهتری برای مسائل خود پیدا کنند و همچنین خواستار این هستید علاوه بر رشد شخصی بتوانید در حوزه های مختلف زندگی به تعادل و پیشرفت مستمر دست پیدا کنید و این دانش و تجربه را در اختیار دیگران قرار دهید باید گفت که مهارت کوچینگ می تواند برای شما راهگشا باشد.

در ویدئوی زیر آقای تیمور میری، کوچ تایید صلاحیت شده فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF و بنیانگذار آکادمی بین المللی کوچینگ فارسی زبانان انگلستان تشریح می کنند که آموزش مهارت های کوچینگ برای چه کسانی مناسب است ؟

تخصص‌های کوچینگ چیست و پس از پایان دوره در چه تخصصی می‌توانم فعالیت کنم؟

شما برای اینکه بتوانید به‌عنوان یک کوچ با هر تخصصی کار کنید، در ابتدا باید مهارت‌های پایه کوچینگ را آموزش ببینید. در طی دوره در کنار کار با مراجعان متفاوت می‌توانید بر روی کار با افراد در تخصص مورد علاقه خود تمرکز کرده و اطلاعات خود را بالا ببرید. پایه تمام این تخصص‌ها آموزش مهارت‌های مشترک کوچینگ است. در طول شش ماه اول دوره با آشنایی بیشتر با مهارت‌های کوچینگ و گذراندن دروس و نیز با گذراندن کوچینگ همسطح و کار با مراجعین به مرور علاقمندی‌های خود را بهتر می‌شناسید و می‌توانید تخصص خود را انتخاب کنید. بخش زیادی از این فرایند نیازمند تجربه و زمان و نیز مراجعه به سوابق و علاقمندی‌های خودتان است. در نتیجه شما می‌توانید در طول دوره و یا پس از پایان دوره تصمیم بگیرید که علاقه دارید چه تخصصی را انتخاب کنید. ممکن است در ابتدا بیش از یک تخصص را انتخاب نمایید و در طول این سفر یادگیری با آموزش مستمر و یادگیری بیشتر از خود تخصص خود را تغییر دهید. از آنجایی که کوچینگ هنوز علم و حرفه ای نو است تعداد متخصصین در این حرفه زیاد نیستند و این میتواند عامل این موضوع شود که شما تقاضاهایی در تخصص‌های متفاوت داشته باشید و تصمیم به کار با مراجعان با نیاز های متفاوت بگیرید. حتی می‌توانید یک تخصص جدید و مختص خودتان ایجاد کنید.

سطوح متفاوت آموزش کوچینگ و دلیل اهمیت هر سطح

سطوح آموزش کوچینگ از نظر ICF چیست؟ شرایط و طول دوره‌های طی شده برای هر سطح چیست؟ در این ویدیو پاسخ این سوال را از آقای تیمور میری مدیر و موسس آکادمی کوچینگ FCA انگلستان می‌شنویم.

رایج ترین تخصص های کوچینگ چیست؟

در این ویدیو جناب آقای تیمور میری در مورد تخصص‌های کوچینگ صحبت می‌کنند و بیان می‌کنند یک کوچ در چه زمینه‌هایی می‌تواند فعالیت کند.

نظر برخی از دانشجویان در مورد آموزش کوچینگ در آکادمی کوچینگ FCA انگلستان

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

جمعه نامه

با عضویت در این بخش جمعه ها منتظر دریافت یک محتوای ارزشمند در زمینه کوچینگ در ایمیل خود باشید.

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

2023

© | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

2023 © | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

پنل مورد نظر را انتخاب کنید