از کوچینگ زندگی چه می‌دانید؟ | اینفوگرافیک

از کوچینگ زندگی چه می‌دانید؟ | اینفوگرافیک

کوچینگ زندگی | لایف کوچینگ

روزبه‌روز افراد بیشتری به دنبال کمک یک کوچ زندگی می‌گردند تا آن‌ها را از دالان‌ها و گذرگاه‌های سخت زندگی عبور دهد. درحالی‌که کوچینگ زندگی هنوز رشته نسبتاً جدیدی به شمار می‌رود اما آن‌قدر عمر کرده است تا ما بتوانیم درک درستی در تعیین نقش آن در زندگی افراد برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌شان باشیم.

هنگامی‌که شما به آمارهای موجود در کوچینگ زندگی نگاهی می‌اندازید می‌توانید در وهله نخست ببینید که کوچ زندگی درازای هزینه پولی‌ای که از دیگران دریافت می‌کند، کمک و خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌کند.

کوچینگ زندگی | لایف کوچینگمنبع: nationalcoachacademy

چه کسانی از خدمات کوچینگ زندگی بهره‌مند می‌شود؟

زنان

جای تعجب نیست که آمارهای کوچینگ زندگی نشان می‌دهد که دوسوم از افرادی که به‌سوی استفاده از کوچینگ زندگی تمایل پیدا می‌کنند، زنان هستند. این امر احتمالاً به این خاطر رخ می‌دهد که زنان بیشتر از مردان به کمک گرفتن برای حل مشکلاتشان گرایش دارند.

میان‌سالان

یکی دیگر از واقعیت‌ها در این زمینه این است که بیشتر افرادی که از کوچینگ زندگی کمک می‌گیرند در اوایل دهه چهل زندگی خود به سرمی‌برند، شاید این مساله به این خاطر باشد که آن‌ها در حال تجربه بحران میان‌سالی خود هستند. به‌هرحال اگر چنین باشد، بسیاری از ما آن‌قدر حساس هستیم که بخواهیم برای گذر از این تغییرات و احساسات از فرد دیگری کمک بگیریم.

علاقه‌مندان به مدیریت زمان

همیشه به نظر می‌رسد که ما زمان کافی طی روز نداریم و کوچ زندگی می‌تواند به ما کمک کند تا آن‌ها را اولویت‌بندی کنیم و بدانیم که چه وظایفی ضروری و کدام غیرضروری هستند درنتیجه مدیریت زمان خود را افزایش می‌دهیم.

دیگران چگونه به کوچینگ زندگی نگاه می‌کنند؟

بسیاری از ما با فکر کردن به کوچ زندگی به یاد دیدن روانشناس و نشستن روی مبل راحتی مشاوره می‌افتیم درحالی‌که روانشناس دارد از ما سوالاتی درباره احساساتمان می‌پرسد اما همراه شدن با یک کوچ در واقعیت چنین چیزی نیست.

مطابق آمارهای کوچینگ زندگی، قسمت اعظم جلسات کوچینگ زندگی به‌جای حضوری به شکل مجازی یا تلفنی برگزار می‌شوند و این مساله خود به‌تنهایی می‌تواند دلیلی باشد که افراد در این زندگی پرشتاب ترجیح می‌دهند با یک کوچ کار کنند.

کوچ زندگی از روانشناسان مجزا هستند آن‌ها به‌جای آنکه احساسات و عواطف را در زندگی شما در نظر بگیرند بیشتر به دنبال اهداف شما در زندگی هستند و اینکه شما در مسیر درستی برای رسیدن به آن‌ها قرار داشته باشید.

آمارهای مربوط به کوچ زندگی حاکی از آن است که دوسوم افرادی که با کوچ‌ها کار می‌کنند نسبت به‌پیش از جلسات کوچینگ خود از آگاهی بیشتری نسبت به خود برخوردار می‌شوند و این شاید بهترین خروجی باشد که می‌توانید از یک جلسه کوچینگ به دست آورید.

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که خود به یک کوچ حرفه‌ای تبدیل شوید، در این صورت این مقاله ما را از دست ندهید: چگونه یک کوچ حرفه‌ای شوید؟

www.streetdirectory.com

5/5 - (8 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

زیبا مغربی

دسته بندی

تاریخ انتشار

1397٫01٫22

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

2 پاسخ

  1. سلام. مرسی بابت مقاله های خوب. یک سوال: چطوری 50 درصد کوچهای زندگی تلفنی کار می کنند ولی همزمان 66 درصد اونها از روشهای رو در رو استفاده می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید