معرفی گروه‌های تلگرام آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان و قوانین آن‌ها

معرفی گروه‌های تلگرام آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان و قوانین آن‌ها

قوانین گروه‌های تلگرام آکادمی گوچینگ

در پادکست گروه‌های تلگرام آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان و قوانین آن‌ها با گروه های اختصاصی دانشجویان آکادمی در تلگرام آشنا می شوید. محتوای منتشر شده و خدمات ارائه شده در هر گروه شرح داده می شود و در جریان قوانین و مقررات هر گروه قرار می گیرید.

در سال ۱۳۹۲ آکادمی بین‌المللی کوچینگ برای افرادی که تمایل داشتند یک کوچ حرفه ای بشوند یا مهارتهای کوچینگ را یاد بگیرند ایجاد شد. هدف آکادمی از آموزش این دوره، پرورش کوچ های حرفه ای طبق استانداردهای بین المللی برای بازار کار است.
همزمان سال ۱۳۹۲ انجمن بین المللی کوچینگ(FCCI) برای فارسی زبانان بعنوان سازمانی غیرانتفاعی در انگلستان تأسیس شد که اطلاع رسانی در مورد حرفه کوچینگ و نقش نظارتی آن را در ایران آغاز نمود.
اگر می خواهید یک کوچ موفق و اثر بخش باشید به غیر از یادگیری کوچینگ، آموختن منش و رفتار هم مهم است.آموختن فرایند کوچینگ فراتر از این است که یک فرایند به همراه ابزار و استراتژی یاد بگیریم. کوچینگ مخلوطی از آموزش، دانش، آگاهی، مهارت، استعداد و احساس است. یک کوچ موثر و ایده آل از تجربه های خودش کمک می گیرد و به عنوان الگو عمل می کند. یک کوچ حرفه ای “به حرفی که میزند عمل می کند”.

به همین دلیل، این دوره ها طوری طراحی شده است که دانشجویان ابتدا این علم و آگاهی و تکنیک ها را روی خودشان پیاده کنند و خود نمونه چیزی باشند که می خواهند مراجع خود بدست آورد. وقتی این ویژگی ها را کسب کردند، در محیط امن آکادمی با دانشجویان هم سطح تمرین کنند و بعد وارد بازار کار شده و با عموم مردم شروع به کار کنند. هنگامی که موضوعی را اول خودشان لمس کردند، سپس راحت تر برای مراجعین خود اجرا می کنند.

5/5 - (5 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫02٫04

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید