سیاست‌های مربوط به حریم خصوصی کاربران و ارسال ایمیل

آکادمی کوچینگ FCA انگلستان حریم خصوصی کاربران خود را به رسمیت می‌شناسد. برای این منظور ما بیانیه‌ای برای تشریح سیاست‌ها و نشان دادن لزوم تعهد خود به حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده‌ایم. علاوه براین اطلاعاتی به‌منظور این‌که چگونه می‌توان یا نمی‌توان از محتوای این سایت استفاده کرد، نیز در ادامه می‌آید. لطفاً توجه داشته باشید که قوانین و مقررات ارسال پیام‌های تبلیغاتی توسط ایمیل، به افرادی که اطلاعات تماس خود را در اختیار وب‌سایت قرار داده‌اند، ممکن است فراتر از سیاست‌های آکادمی کوچینگ FCA انگلستان باشد.

با استفاده از این وب‌سایت و توافق باسیاست‌های آن، شما به ما اجازه می‌دهید تا از کوکی‌ها در هماهنگی با قوانین و مقررات این سیاست‌ها بهره ببریم.

(کوکی، فایلی است که روی کامپیوتر شما قرار می‌گیرد و به سرور وب‌سایت آکادمی اجازه می‌دهد تا آمار بازدید شما در صفحات سایت را فراهم کند و مشخص کند که آیا شما پیش‌ازاین نیز سایت را مشاهده کرده بودید یا خیر. سرور سایت از این اطلاعات برای ایجاد برخی عناصر در طول بازدید شما از وب‌سایت استفاده می‌کند،تقریبا تمامی وب‌سایت‌ها در دنیا این کار را انجام می‌دهند.)

چه اطلاعاتی گردآوری می‌شود؟

آکادمی کوچینگ FCA انگلستان اطلاعات فنی درباره بازدیدهای شما از وب‌سایت را گردآوری می‌نماید. ما از این اطلاعات برای اهداف آماری استفاده می‌کنیم تا سایت خود را برای بازدیدکنندگان بهینه‌تر کنیم و هیچ‌گاه اطلاعاتی را که گردآوری می‌کنیم با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذاریم. ما به‌طور مشخص این اطلاعات را گردآوری می‌کنیم:

 

وب‌سایت ما برای فراهم کردن تجربه شخصی شما شامل محتوا، تبلیغات و عناصر شبکه‌های اجتماعی از کوکی‌ها استفاده می‌کند.

شما می‌توانید مرورگر سایت خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که به شما درباره قرارگیری کوکی‌ها هشدار دهد و سپس شما تصمیم بگیرید که آیا مایل به پذیرش آن هستید یا خیر. در صورت عدم پذیرش کوکی‌ها، ممکن است برخی از عناصر سایت به‌درستی کار نکند. ما از کوکی‌ها برای گردآوری اطلاعات شخصی استفاده نمی‌کنیم.

در سراسر این وب‌سایت، فرم‌هایی وجود دارد که از شما درخواست اطلاعات، خرید یا به دست آوردن محصولات/یا خدمات می‌شود. این فرم‌ها به‌طورمعمول از شما اطلاعات تماسی همچون (شماره تلفن، آدرس یا ایمیل شما) و اطلاعات جمعیت‌شناسی همچون (طبقه‌بندی شرکت، علایق، محدوده جغرافیایی و مانند آن را) درخواست می‌کند. اطلاعات این فرم‌ها معمولاً برای ارائه اطلاعات، خدمات و یا محصولات درخواستی کاربر استفاده می‌شود. این اطلاعات همچنین ممکن است برای اطلاع‌رسانی درباره خدمات، محصولات یا فرصت‌های آتی و موردعلاقه شما استفاده شود. زمانی که این فرم‌ها را تکمیل می‌کنید از اطلاعات شخص دیگری استفاده نکنید مگر در شرایطی که ما شمارا ترغیب می‌کنیم که این کار را انجام دهید و شما رضایت آن فرد دیگر برای انجام چنین کاری رادارید.

اطلاعات گردآوری‌شده چگونه استفاده می‌شود

داده‌های جمعیت شناختی و فردی گردآوری‌شده سایت ممکن است به دیتابیس سایت افزوده شود تا بتوان از تجربه شما درباره وب‌سایت به شکل دلخواه در طراحی استفاده کرد. همچنین ممکن است این اطلاعات برای تماس با کاربران وب‌سایت برای بررسی‌های آنلاین یا اهداف پشتیبانی مورداستفاده قرار گیرد درصورتی‌که کاربر به این کار علاقه‌ای نشان داده باشد.

ما همچنین ممکن است اطلاعات نحوه استفاده شما از سایت را با همکاران رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و بخش تحلیلی به اشتراک بگذاریم و آن‌ها نیز ممکن است این اطلاعات را با سایر اطلاعاتی که برای آن‌ها فراهم آورده‌اید یا سایر خدماتی که به شما ارائه داده‌اند، ترکیب کنند.

لینک دادن به سایر سایت‌ها

این وب‌سایت شامل لینک‌هایی به سایر سایت‌هاست. آکادمی کوچینگ FCA انگلستان مسئولیتی در قبال اعمال و حریم خصوصی چنین وب‌سایت‌هایی ندارد. داشتن لینک به سایر وب‌سایت‌ها چه در تبلیغات و چه در مضامین خود وب‌سایت به معنای تأیید عملکرد وب‌سایت یا ضمانت اینکه این اطلاعات صحیح باشند، نیست.

فروم‌های عمومی

این سایت ممکن است دسترسی به فروم‌هایی را برای کاربران ممکن کند. هرگونه اطلاعاتی که در این بخش در معرض دید قرار می‌گیرد تبدیل به اطلاعات عمومی می‌شود و شما باید احتیاط‌های لازم را در صورت افشای اطلاعات شخصی یا تجاری خود به عمل بیاورید.

امنیت

این سایت از فرآیندهای فیزیکی، الکترونیکی و مدیریتی برای حمایت از اطلاعات گردآوری آنلاین ازجمله استفاده از فایروال‌ها برای جلوگیری از، از دست رفتن، سوءاستفاده یا تغییر در اطلاعات استفاده می‌کند. استفاده از این معیارهای امنیتی، ضمانتی ایجاد نمی‌کند که اطلاعات جمع‌آوری‌شده در اینترنت مورد تعرض قرار نگیرند.

ایمیل و سیاست هرزنامه (اسپم)

ما متعهد هستیم که ایمیل شمارا به شکل محرمانه نگهداری کنیم. ما اطلاعات کاربران خود را به دیگران نمی‌فروشیم، واگذار نمی‌کنیم یا آن‌ها را در اختیار شخص ثالثی قرار نمی‌دهیم، ما اطلاعات شخصی شمارا به‌هیچ‌وجه به شخص ثالث، نماینده دولتی یا شرکتی در هیچ زمانی ارائه نمی‌دهیم مگر آن‌که این کار ازنظر قانونی الزامی باشد. ما از ایمیل شما فقط برای ارائه اطلاعات به‌موقع درباره آکادمی و برنامه‌ها و خدمات آن استفاده می‌کنیم. آکادمی اطلاعات ارسالی شمارا با هماهنگی با قوانین کاربری بین‌المللی نگهداری می‌کند.

در هماهنگی با CAN-SPAM Act, GDPR و CASL، در تمام ایمیل‌هایی که از آکادمی ما فرستاده می‌شوند، فرستنده به‌وضوح مشخص است و مشخص است که چگونه می‌توان با فرستنده ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این‌همه پیام‌های ایمیلی شامل اطلاعات روشنی درباره نحوه خارج شدن از فهرست ایمیل‌ها را دارد به‌نحوی‌که شما دیگر ایمیلی از سوی ما دریافت نکنید.

اطلاعات تماس عضو/کوچ بر روی وب‌سایت به‌منظور تبلیغات یا بازاریابی، محصولات و خدمات به کوچ‌ها مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.

سایر ایمیل‌ها و ارتباطات الکترونیکی با اعضا باید مطابق با اصول زیر باشد:

ارتباطات باهدف خدمات و برنامه‌های آکادمی کوچینگ FCA انگلستان:

آکادمی یک سیاست ضد اسپم سخت‌گیرانه دارد. بااین‌حال ما از اعضا آکادمی و افراد مورد تائید و شرکای خودمان می‌خواهیم که از برنامه‌ها، خدمات و فرصت‌های در دسترس شما به‌عنوان یک عضو جامعه آکادمی آگاه باشند. ارتباطات آکادمی ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به آن نشود:

حقوق کاربران

حمایت از داده‌های شما به‌عنوان عضو آکادمی کوچینگ FCA انگلستان، افراد مورد تأیید یا شرکا شامل موارد زیر است:

تغییر در شرایط حریم خصوصی

آکادمی کوچینگ FCA انگلستان حق تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی خود را دارد. هرگونه تغییر در سیاست، در این صفحه به اطلاع خواهد رسید.

این سایت تحت کنترل و مدیریت آکادمی کوچینگ FCA در کشور انگلستان است. FCA هیچ تضمینی ارائه نمی‌دهد که مواد، اطلاعات و یا محتویات موجود در این سایت یا از طریق این سایت مناسب یا قابل‌استفاده برای استفاده در مکان‌های دیگر باشد. مسئولیت دسترسی به این سایت و انطباق آن با قوانین محلی بر عهده کاربر است.

محتوای سایت

شما می‌توانید برای استفاده شخصی و غیرتجاری خود به این سایت دسترسی داشته باشید، محتواها را دانلود و چاپ کنید. شما نمی‌توانید بدون رضایت کتبی FCA، هیچ‌کدام از محتواها را تغییر، کپی، توزیع، منتقل، نمایش، بازتولید کنید یا در اشکال دیگری به شکل نرم‌افزار، محصولات یا خدمات منتشر کنید. علاوه بر این، شما نباید بدون داشتن مجوز کتبی از مواد موجود در این وب‌سایت در هر وب‌سایت دیگر یا در یک محیط شبکه‌ای استفاده کنید.

تمام مواد موجود در این سایت (و همچنین سازمان و طرح سایت) متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان و تحت قوانین © کپی‌رایت آکادمی کوچینگ FCA انگلستان است. همه حقوق محفوظ است. بازنویسی، توزیع یا انتقال مواد دارای حق کپی‌رایت در این سایت بدون اجازه کتبی FCA مجاز نیست.

تماس با وب‌سایت

اگر در مورد این بیانیه حریم خصوصی سؤالی دارید، راه‌های ارتباط شما با این وب‌سایت از طریق صفحهٔ «تماس با ما» خواهد بود.

پنل مورد نظر را انتخاب کنید