کوچینگ زندگی | مخالفت والدین و کمک یک کوچ به مراجع

کوچینگ زندگی | مخالفت والدین و کمک یک کوچ به مراجع

مخالفت والدین و پاسخ یک کوچ

مصاحبه دکتر شهاب اناری کوچ حرفه ای با تیمور میری بنیان گذار آکادمی بین المللی کوچینگ در مورد نحوه‌ی پاسخگویی یک کوچ در موارد مربوط به کوچینگ زندگی «لایف کوچینگ»، هنگامی که نوجوان /جوان در موارد مورد علاقه‌اش با مخالفت والدین روبرو می‌شود.

در این مصاحبه به یک سؤال موردی پاسخ داده خواهد شد:

علاقه به سياست دارم اما والدينم مخالفند. علاقه به موسيقي رپ دارم اما اين شغل در ايران به جايي نمي رسد. مانده ام چه كار بايد بكنم.
کوچ در رابطه با مخالفت والدین چه پاسخی می دهد؟

آقای تیمور میری مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) و همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن بین المللی کوچینگ برای فارسی زبان‌ها FCCI است.

مصاحبه با آقای تیمور میری | آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان

تیمور میری هفده سال تجربه کاری در صنایع نفت و گاز داشته و سپس از سال ۲۰۰۳ کسب وکار شخصی خود را آغاز نموده است. دارای بیش از سی سال تجربه در رهبری است و یک کوچ حرفه ای با مدرک از مؤسسه گالوپ (Gallup) به عنوان کوچ نقاط قوت و دارای بالاترین تأییدیه (MCC) از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) می‌باشد. ایشان همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن کوچینگ به زبان فارسی (FCCI) و مدیر مسئول شرکت MTMi با تمرکز به ارتقا سطح مدیریت و کار تیمی در انگلستان است. ایشان با شرکت‌های بین المللی و (SME) در سراسر دنیا به‌خصوص اروپا و خاورمیانه به منظور پشتیبانی و رهبری تیم آنها برای افزایش و بهبود عملکردشان همکاری می‌نماید. آقای تیمور میری تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰۰۰ ساعت کوچینگ فردی و گروهی داشه است. درحال حاضر مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) است؛ که تاییدیه ۶۰ ساعت آموزش مهارت‌های کوچینگ را از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) دریافت نموده و تحت نظارت (ICF) دوره‌های آموزش کوچینگ را برگزار می‌نماید. این برنامه از سال ۲۰۱۳ در حال اجرا می باشد.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

تاریخ انتشار

1395٫05٫28

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید