مسیر دریافت مدرک بین‌المللی کوچینگ سطح یک

مسیر دریافت مدرک بین‌المللی کوچینگ سطح یک

مسیر دریافت مدرک بین‌المللی کوچینگ سطح یک

در پادکست “مسیر دریافت مدرک بین‌المللی کوچینگ سطح یک” با مدل آموزش آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان FCA آشنا می‌شوید؛ همچنین روش تکمیل فرم‌هایی که برای اخذ مدرک نیاز دارید به صورت کامل تشریح می‌گردد. در این پادکست علاوه بر موارد فوق از مراحل تمرین‌های عملی کوچینگ آگاه شده و در جریان مهارت‌های ۱۱ گانه استاندارد کوچینگ قرار می گیرید.

دلیل انتخاب فدراسیون بین المللی برای تاییدیه آکادمی چیست؟

فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) بزرگترین سازمان بین المللی است که نقش نظارت را برای کوچ های حرفه ای اجرا میکند.
در سراسر دنیا شناخته شده است و انجمن بین المللی کوچینگ (FCCI) هم کاملا با فدراسیون در مورد صلاحیت ها و استانداردهای کوچینگ همراه است و برای فارسی زبانان دنیا این موقعیت بوجود آمده که مثل زبان های دیگر دنیا کوچ های حرفه ای فارسی زبان هم بتوانند مدرک بین‌المللی کوچینگ تأییدیه فدراسیون را بگیرند.

آیا مدرک بین‌المللی کوچینگ که آکادمی ارائه می کند در ایران معتبر است؟

بله- کوچ های حرفه ای فارسی زبان چندین سال است که در ایران به طور قانونی با مدرک آموزشگاه‌های خارج از ایران که از طرف ICF تایید شده اند کار می کنند.اعتبار مدرک بستگی به این دارد که آیا از طرف با یک ارگان معتبر تایید شده اند یا نه؟
پیشنهاد FCCI این است که اگر می خواهید با یک کوچ کار کنید یا آموزش کوچینگ ببینید، این اشخاص و آموزشگاهها حتما از طرف ICF یا FCCI یا یکی از سازمانهای شناخته شده و معتبر تایید شده باشند.
آکادمی بین المللی کوچینگ FCA کاملا در راستای صلاحیت های ICF حرکت می کند و چندین کوچ حرفه ای که آموزش خود را با آکادامی گذراندند درحال حاضر در ایران در کسب و کار کوچینگ فعال هستند.

4/5 - (5 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫02٫04

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

پنل مورد نظر را انتخاب کنید