مصاحبه با آقای تیمور میری | قسمت پنجم: تخصص‌های کوچینگ و آموزش کوچینگ

مصاحبه با آقای تیمور میری | قسمت پنجم: تخصص‌های کوچینگ و آموزش کوچینگ

قسمت پنجم: تخصص‌های کوچینگ و آموزش کوچینگ

مصاحبه با آقای تیمور میری مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) و همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن بین المللی کوچینگ برای فارسی زبان‌ها FCCI توسط خانم ندا مفاخری از وب‌سایت مدیران ایران. در این مصاحبه آقای تیمور میری در مورد تخصص‌های کوچینگ و آموزش کوچینگ توضیحاتی ارائه می‌دهند.

مصاحبه با آقای تیمور میری | آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان

تیمور میری هفده سال تجربه کاری در صنایع نفت و گاز داشته و سپس از سال ۲۰۰۳ کسب وکار شخصی خود را آغاز نموده است. دارای بیش از سی سال تجربه در رهبری است و یک کوچ حرفه ای با مدرک از مؤسسه گالوپ (Gallup) به عنوان کوچ نقاط قوت و دارای بالاترین تأییدیه (MCC) از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) می‌باشد. ایشان همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن کوچینگ به زبان فارسی (FCCI) و مدیر مسئول شرکت MTMi با تمرکز به ارتقا سطح مدیریت و کار تیمی در انگلستان است. ایشان با شرکت‌های بین المللی و (SME) در سراسر دنیا به‌خصوص اروپا و خاورمیانه به منظور پشتیبانی و رهبری تیم آنها برای افزایش و بهبود عملکردشان همکاری می‌نماید. آقای تیمور میری تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰۰۰ ساعت کوچینگ فردی و گروهی داشه است. درحال حاضر مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) است؛ که تاییدیه ۶۰ ساعت آموزش مهارت‌های کوچینگ را از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) دریافت نموده و تحت نظارت (ICF) دوره‌های آموزش کوچینگ را برگزار می‌نماید. این برنامه از سال ۲۰۱۳ در حال اجرا می باشد.

قسمت پنجم (آخرین قسمت) مصاحبه با آقای تیمور میری: تخصص‌های کوچینگ و آموزش کوچینگ

کوچینگ نیز مانند هر رشته‌ای شامل تخصص‌های حرفه‌ای می‌شود. در این ویدئو آقای میری در مورد تخصص‌های کوچینگ و پیش‌نیاز این تخصص‌ها که صلاحیت‌های یک کوچ هست صحبت می‌کنند.
چه کسی می‌تواند کوچ شود و چگونه می توان به یک کوچ حرفه‌ای در ایران تبدیل شد. خصوصیات یک کوچ خوب چیست و آیا هرکسی می تواند یک کوچ حرفه‌ای شود. در این ویدئو جواب این سوالات را از زبان آقای میری می‌شنوید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫01٫23

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید