مصاحبه با آقای تیمور میری | قسمت سوم: آنچه در جلسات کوچینگ اتفاق می‌افتد

مصاحبه با آقای تیمور میری | قسمت سوم: آنچه در جلسات کوچینگ اتفاق می‌افتد

درباره جلسات کوچینگ

مصاحبه با آقای تیمور میری مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) و همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن بین المللی کوچینگ برای فارسی زبان‌ها FCCI توسط خانم ندا مفاخری از وب‌سایت مدیران ایران. در این مصاحبه آقای تیمور میری در موردآنچه در جلسات کوچینگ اتفاق می‌افتد توضیحاتی ارائه می‌دهند.

مصاحبه با آقای تیمور میری | آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان

تیمور میری هفده سال تجربه کاری در صنایع نفت و گاز داشته و سپس از سال ۲۰۰۳ کسب وکار شخصی خود را آغاز نموده است. دارای بیش از سی سال تجربه در رهبری است و یک کوچ حرفه ای با مدرک از مؤسسه گالوپ (Gallup) به عنوان کوچ نقاط قوت و دارای بالاترین تأییدیه (MCC) از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) می‌باشد. ایشان همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن کوچینگ به زبان فارسی (FCCI) و مدیر مسئول شرکت MTMi با تمرکز به ارتقا سطح مدیریت و کار تیمی در انگلستان است. ایشان با شرکت‌های بین المللی و (SME) در سراسر دنیا به‌خصوص اروپا و خاورمیانه به منظور پشتیبانی و رهبری تیم آنها برای افزایش و بهبود عملکردشان همکاری می‌نماید. آقای تیمور میری تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰۰۰ ساعت کوچینگ فردی و گروهی داشه است. درحال حاضر مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) است؛ که تاییدیه ۶۰ ساعت آموزش مهارت‌های کوچینگ را از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) دریافت نموده و تحت نظارت (ICF) دوره‌های آموزش کوچینگ را برگزار می‌نماید. این برنامه از سال ۲۰۱۳ در حال اجرا می باشد.

قسمت سوم مصاحبه با آقای تیمور میری: آنچه در جلسات کوچینگ اتفاق می‌افتد

آنچه در جلسات کوچینگ اتفاق می افتد. در این قسمت از زبان جناب میری روندی را که یک کوچ در جلسات کوچینگ پی می‌گیرد می‌شنوید. همچنین می‌توانید با گوش دادن به این قسمت به ساختار یک جلسه آگاه می شوید. و روش‌هایی که یک کوچ به مراجعش کمک می کند را بشناسید. همچنین می‌توانید بفهمید چه کسانی باید از یک کوچ کمک بگیرند و کوچینگ چه کمکی در سازمانها و به مدیران می‌کند. مدیران ارشد چگونه می تواندد با کوچینگ تغییراتی در سازمان ایجاد کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫01٫23

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید