نمونه‌ای از کوچینگ گروهی

نمونه‌ای از کوچینگ گروهی

نمونه‌ای از کوچینگ گروهی

 مثالی از برگزاری یک جلسه کوچینگ گروهی که توسط تیمور میری در جلسات فردی و گروهی اجرا می شود. شما می توانید از این فایل برای استفاده در جلسات کوچینگ خود بهره ببرید.

کوچینگ گروهی نوعی فرآیند یادگیری جمعی است. یک کوچینگ گروهی ممکن است از پرس‌وجو، بازخورد، درخواست و بحث کردن برای کمک به یک گروه برای رسیدن به هدفی همانند کمک نماید. در کوچینگ گروهی افراد می‌توانند برای اهداف رشد، کسب‌وکار، ارتباطات، استراتژی‌ها، برنامه اقدامات عملی و … برای رسیدن به این اهداف خود را طرح‌ریزی کنند.

مصاحبه با آقای تیمور میری | آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان

تیمور میری هفده سال تجربه کاری در صنایع نفت و گاز داشته و سپس از سال ۲۰۰۳ کسب وکار شخصی خود را آغاز نموده است. دارای بیش از سی سال تجربه در رهبری است و یک کوچ حرفه ای با مدرک از مؤسسه گالوپ (Gallup) به عنوان کوچ نقاط قوت و دارای بالاترین تأییدیه (MCC) از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) می‌باشد. ایشان همچنین از بنیانگذاران و کادر رهبری انجمن کوچینگ به زبان فارسی (FCCI) و مدیر مسئول شرکت MTMi با تمرکز به ارتقا سطح مدیریت و کار تیمی در انگلستان است. ایشان با شرکت‌های بین المللی و (SME) در سراسر دنیا به‌خصوص اروپا و خاورمیانه به منظور پشتیبانی و رهبری تیم آنها برای افزایش و بهبود عملکردشان همکاری می‌نماید. آقای تیمور میری تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰۰۰ ساعت کوچینگ فردی و گروهی داشه است. درحال حاضر مدیر آکادمی کوچینگ فارسی زبانان (FCA) است؛ که تاییدیه ۶۰ ساعت آموزش مهارت‌های کوچینگ را از فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) دریافت نموده و تحت نظارت (ICF) دوره‌های آموزش کوچینگ را برگزار می‌نماید. این برنامه از سال ۲۰۱۳ در حال اجرا می باشد.

نمونه‌ای از کوچینگ گروهی

 

 

4.4/5 - (23 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫05٫23

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

10 پاسخ

  1. واقعا جای سپاس و امتنان داره. این فایل برای من خیلی رهگشا بود چون هم هدف اصلی خودم رو مرتبط با ارزشهام تمرین کردم و هم اینکه به دنبال نمونه ای از کوچینگ گروهی بودم که خداروشکر از زبان استاد ارجمندم تیمور پاسخم رو دریافت کردم. خوش روزی باشید.

  2. جناب آقای میری خیلی آموزه ها و نحوه ارتباط برقرار کردن شما رو دوست دارم و ممنونم از اینکه با ما به اشتراک می گذارید و دوست دارم بیشتر از شما بشنوم ممنونم.

  3. عالی بود موضوع خیلی قشنگ از نگاه کوچینگ گروهی طرح موضوع شد و پرزنت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید