پنج روش برای کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ

پنج روش برای کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ

کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای تبدیل‌شدن به یک کوچ حرفه‌ای گام برمی‌دارید، تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید. کوچینگ کار بسیار دشواری است و به عشق و علاقه‌ای واقعی برای برانگیختن و حمایت دیگران نیاز دارد، کمک کردن به دیگران برای رسیدن به توانایی‌های بالقوه خود و راهنمایی کردن برای رسیدن به اهداف مشخص آن‌ها. ما در این مقاله سعی داریم پنج روش آزموده شده برای کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ را با شما به اشتراک بگذاریم زیرا کوچ‌ها علاوه بر حمایت و کمک کردن به مراجعه‌کنندگان خود به درآمد نیز احتیاج دارند!

کوچینگ به‌عنوان حرفه یکی از رضایت‌بخش‌ترین مشاغل است و می‌توان ساعت‌ها درباره اینکه چطور یک کوچ می‌تواند جهان را به‌جای بهتری هم برای خودش و هم برای مراجعه‌کننده تبدیل کند، صحبت کرد اما یکی از مسائل مهم یک حرفه تمام‌وقت ایجاد درآمد پایدار است. شما در این حرفه نیز مانند سایر حرفه برای رسیدن به مهارت‌های لازم و تبدیل‌شدن به یک کوچ حرفه‌ای به زمان احتیاج دارید اما پس‌ازآن می‌توانید رضایت کامل از شغل خود را تجربه کنید. در این مقاله شما با روش‌های امتحان شده‌ای برای  کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ آشنا خواهید شد و در همان زمان در مسیر کمک کردن به موفقیت دیگران نیز گام بر خواهید داشت:

  • برای کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ جایگاه خود را پیدا کنید

برای پیدا کردن جایگاه خودتان به این پرسش پاسخ دهید: «من به مراجعه‌کنندگانم در کنار آموزش‌های حرفه‌ای که به‌عنوان یک کوچ دیده‌ام، چه چیزی تخصصی دیگری می‌توانم ارائه دهم؟» زمانی که تمرکز اصلی کوچینگ خود همچون کسب‌وکار، زندگی یا حرفه را مشخص کردید، پس‌ازآن است که می‌توانید جایگاه خود در آن بخش را مشخص و برای خودتان در این بخش شهرتی به دست آورید. این کار به شما کمک می‌کند به کوچی برای جمعیتی مشخص تبدیل شوید و تجربیاتی به دست آورید که منحصر به شماست.

برای شناسایی بخش‌هایی که می‌تواند جایگاه شما باشد بهتر است به علایق خودتان و بخش‌هایی که با انرژی بیشتری به افراد توصیه می‌کنید، توجه نشان دهید. تجربیات گذشته خود را جمع‌آوری کنید و ببینید در کجا موفق عمل کرده‌اید؛ به‌عنوان‌مثال اگر والد خوبی بوده‌اید و می‌بینید که فرزندانی موفق، محکم و صاحب ارزش‌های اخلاقی پرورش داده‌اید ممکن است بخواهید خاطرات گذشته خود را جمع‌آوری کنید و ببیند چه اعمالی امروز را برای شما به ارمغان آورده، از آن‌ها آگاهی کسب کنید و از این طریق و جایگاه خودتان را پیدا کنید. این کار به شما کمک می‌کند خود را از سایرین متمایز کنید و با گذشت زمان درآمد خود را افزایش دهید.

  • از خودتان رد پای دیجیتالی به‌جای بگذارید

یکی از راه‌های کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ، استفاده از تکنولوژی است. انقلاب‌های تکنولوژیکی بر همه کسب‌وکارهای جهانی تاثیری عمیق گذاشته و کوچینگ حرفه‌ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. داشتن ردپاهای دیجیتالی به این معناست که احتمال آشنایی با شما و کارهای خوب شما بیشتر می‌شود و ممکن است دیگران شما را برای خود انتخاب کنند یا به دیگران معرفی کنند. بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به مراجع احتمالی از طریق ارتباطات تکنولوژیکی است. ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای برای کسب‌وکارتان، ایجاد محتواهای مناسب برای جذب جمعیت موردنظر و فعال بودن در رسانه‌های اجتماعی برخی از انتخاب‌هایی است که می‌تواند مخاطب بیشتری برای شما جذب کند و درنتیجه درآمد بیشتری هم در پی داشته باشد.

  • بر بازاریابی دیجیتال متمرکز شوید

اکنون بهترین زمان برای بهره‌برداری از شبکه‌هایی است که طی سال‌ها ساخته‌اید. شبکه‌های شخصی و حرفه‌ای شما می‌تواند شما را تأیید و حرفه‌ای بودنتان را به دیگران توصیه کند. بااین‌حال اطمینان حاصل کنید که همه منابع لازم برای تصمیم‌گیری را در اختیار این افراد گذاشته‌اید.

در همین حال که همه منابع لازم را برای شبکه‌های خودتان فراهم می‌کنید، این ایده را هم در نظر داشته باشید که بخش‌های کوچک و آماده‌ای را برای مخاطبانتان با هزینه بسیار پایین یا رایگان در نظر بگیرید. این کار می‌تواند بازاریابی فوری را برای خدمات شما ایجاد کند و مراجعان بالقوه را به مراجعان بالفعل تبدیل کند.

  • خدمات تکمیلی ارائه دهید

زمانی که شما مشغول کسب‌وکار کوچینگ هستید ممکن است به شکل خودکار محتواهای بسیاری بر پایه تجربیات و دیدگاه‌هایی که توسعه داده‌اید، ایجاد کنید. ایده بسیار خوبی است که به‌عنوان‌مثال یک ویدئو بلاگ یا ای‌بوک داشته باشید و بتوانید آن را به شکل خدمات مکمل به مشتریانتان ارائه دهید. این کار می‌تواند درآمدهای جدیدی برای شما ایجاد کند. برای مثال می‌دانیم بسیاری از کوچ‌ها محتواهای تولیدی خود را در آمازون یا کیندل برای فروش می‌گذارند. زمانی که اقدامات کوچینگی به بهترین نحوی تثبیت شد، ویدئوهای شما می‌تواند منبع مهمی برای انگیزه‌بخشی و الهام دادن به سایر کوچ‌ها یا مراجعان بالقوه شما باشد.

  • روابط پایدار ایجاد کنید

با ذهنی باز وارد کسب‌وکار کوچینگ خود شوید و روابط بلندمدت ایجاد کنید. بسیار جذاب و هوشمندانه خواهد بود اگر به‌عنوان یک کوچ، بتوانید خدمات دیگری نیز مانند کارگاه‌های کوچینگ، سخنرانی یا پیشنهاد مشاوره‌های گروهی را به اجرا درآورید. البته این کار زمانی صورت می‌گیرد که کسب‌وکار کوچینگی شما تثبیت‌شده باشد و شما آماده ایجاد درآمدهای اضافی هستید.

علاوه بر همه مواردی که در بالا مطرح شد، برای کسب درآمد بیشتر از راه کوچینگ چیزی که بیش از همه‌چیز اهمیت دارد این است که بتوانید خود را به‌عنوان یک رهبر فکری در معرض دید دیگران قرار دهید زیرا از این طریق می‌توانید هم برای خود درآمد  ایجاد کنید و هم می‌توانید برند کوچینگ موفقی را به ثبت برسانید.

منبع: entrepreneur.com

4.2/5 - (12 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

زیبا مغربی

دسته بندی

تاریخ انتشار

1396٫11٫04

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

2 پاسخ

  1. نکاتی بسیار موجز اما ارزشمندی بود و قابل تامل که هرکدام نیازمند پیگیری و تحقیق و درک عمیق از آن است.
    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید