کوچینگ فرافردی و خودشکوفایی | گپ‌وگفت کوچینگی

کوچینگ فرافردی و خودشکوفایی | گپ‌وگفت کوچینگی

کوچینگ فرافردی و خودشکوفایی | مونیکار حضرت زاده حمید حکاکی

 

در این گپ‌و‌گفت کوچینگی سرکار خانم مونیکا حضرت‌زاده، مربی مدیتیشن و ریکی، کوچ فرافردی و خودشکوفایی و حمید حکاکی – برند کوچ در رابطه با کوچینگ فرافردی و خودشکوفایی گفتگو می‌کنند. (این ویدیو بازپخش لایو اجرا شده در تاریخ ۲۰ شهریور ۹۸ می‌باشد)

مونیکا حضرت‌‌زاده

مؤسس و مدیر مرکز کوچینگ مهرنیکا، مربی مدیتیشن و ریکی، کوچ فرافردی و خودشکوفایی، دانشجو سطح ۲ آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان.

از نوجوانی به خاطر مسئولیت عظیم و عاشقانه‌ای که هستی برایش رقم زد، دست‌به‌کار خلق جهانش شد.
نیرویی در درونش بود که در سخت‌ترین لحظات این زندگی پرفرازونشیب و زیبا هدایتش می‌کرد و نوری که در عمیق‌ترین ثانیه‌های تاریک و تلخش سوسو می‌زد.
در دانشگاه جهان و در محضر اساتید گمنام و نامدارش و به برکت مشکلات، چالش‌ها و اشتباهات بی‌شمارش توانست در بزرگی را به روی سرزمین وسیع و بی‌انتهای توانمندی‌ها و ویژگی‌های خاصش بگشاید.
توانایی دیدن، شنیدن، فهمیدن و درک زیبایی‌های بی‌پایان هستی، توانایی ابراز وجود کردن، نه گفتن، پذیرفتن، بخشیدن، توانایی خندیدن و خنداندن، توانایی درک انرژی‌های جاری و حاکم برجهان، انرژی قصد و نیت. فکر، کلام، سکوت، توانایی عشق ورزیدن و عاشق شدن، اشتیاق برای دانستن معنای هر اتفاق و حکمت و داستان پشت پرده هر ماجرا، به او آموخت که تنها راه سعادت، برکت، شادی و آرامش حقیقی درهماهنگی جسم، ذهن و روح است.
به دنبال همان نیرو، صدا و نور هدایتگر درونی‌اش این بار به‌عنوان (Transpersonal coach)، کوچ فرافردی (خودشکوفایی) رسالتش را که همان نشان دادن راهنمای درونی انسان‌ها به خودشان است را آغاز کرد تا در صلح و هماهنگی به درک عظیم‌تری از بودن و حضور بر روی این کره خاکی برسند و اینکه، ایمان بیاوریم در انتهای این سفر کوتاه با تمام این بازی‌ها و نقش‌های سخت و آسان “عشق” به انتظارمان نشسته است …

حمید حکاکی

حمید حکاکی، مدیر مارکتینگ آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان، برند کوچ و عضو فدراسیون بین‌المللی کوچینگ می‌باشد.

4.6/5 - (28 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1398٫07٫09

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید