گردهمایی دانشجویان و دانش‌آموختگان آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان، بهمن ماه ۱۳۹۶

گردهمایی دانشجویان و دانش‌آموختگان آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان، بهمن ماه ۱۳۹۶

گردهمایی دانشجویان و دانش‌آموختگان آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان، بهمن ماه ۱۳۹۶

هیچ‌چیز برای گرم شدن در دل روزهای سرد زمستان، بهتر و زیباتر از گردهم آمدن دوستان و یاران نیست، به ویژه آنکه این گردهمایی را عزیزانی تشکیل دهند که جز از طریق صفحات و گروه‌های مجازی، کم‌تر فرصت دیدار حضوری با یکدیگر را داشته باشند.

 

 

سیزدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۶، برای چندمین بار طی ۴ سال گذشته، این فرصت فراهم شد تا بیش از ۷۰ نفر از کوچ‌های دانشجو و دانش‌آموخته و اساتید آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان از جنوب و شمال، از شرق و غرب ایران پهناور و حتی فرای مرزها از نقاط مختلف دنیا به یکدیگر بپیوندند و به هم یادآور شوند که برای چه هدف والایی پا به این عرصه گذاشته‌اند و با عشق به رشد و پیشرفت خود و نزدیکان و سرزمینشان این حرفه نوپا را همراهی کنند؛ دانشجویان از شهرهایی چون کرمان، اصفهان، بندرعباس، ساری، زنجان، کرج، بوشهر، ارومیه، اردبیل و …قدم رنجه کرده بودند و سختی راه را به جان خریده بودند تا با حضور و هم‌افزایی خود روحی تازه در کالبد آکادمی که هم‌اکنون بیش از ۱۲۰ نفر دانشجو و دانش‌آموخته دارد، بدمند.

 

جناب آقای تیمور میری، بنیان‌گذار آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان
جناب آقای تیمور میری، بنیان‌گذار آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان

جناب آقای تیمور میری، بنیان‌گذار آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان هم از لندن برای این گردهمایی حاضر شدند و به لطف توسعه فنّاوری دوستانی از سایر کشورهای جهان نیز در این مراسم حضوری مجازی داشتند.
گردهمایی با معرفی و آشنا شدن بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان دوره‌های ۱۱ تا ۱۵ با یکدیگر آغاز به کارکرد و پس از آشنایی، کوچ‌ها به دودسته کوچ و مراجعه‌کننده تقسیم شدند تا بتوانند بازار کوچینگ را به‌نوعی بازسازی و ۱۱ صلاحیت فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) را با یکدیگر تمرین و مرور کنند. در انتهای این بخش دو نفر از دانشجویان یک جلسه لیزر کوچینگ را در برابر دیگر دانشجویان اجرا کردند و مهندس میری به‌عنوان ناظر این جلسه، آن را همراهی کرد و در پایان به ارزیابی و بررسی نکات مهم آن با دانشجویان پرداخت.

بخش دوم گردهمایی اعضای آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان

در بخش دوم این گردهمایی از ساعت ۱۷ الی ۲۰، دانش‌آموختگان آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان به همراه اعضای جدید گروه ۱۶ که در آغاز این سفر همراه ما هستند نیز به جمع دانشجویان جدید پیوستند و شورونشاط خاصی فضای سالن گردهمایی را فراگرفت. تازه شدن دیدارهای دانشجویان دوره ۱ تا ۱۰ و به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها در حوزه کسب‌وکار در همراهی با سخنرانی آقای تیمور میری بخش مهمی بود که همه دانشجویان مشتاقانه در آن مشارکت کردند و به عبارتی آینده حرفه‌ای و مسیر ادامه حرفه کوچینگ را ترسیم کردند.

اعطای مدارک دانش آموختگان آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان FCA
اعطای مدارک دانش آموختگان آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان FCA

در انتهای گردهمایی و به همت تیم اجرایی آکادمی، جشنی برای همه شرکت‌کنندگان فراهم شده بود تا هم از این حضور پراز شور قدردانی شود و هم مدارک بخشی از دانش‌آموختگان به آن‌ها تقدیم شود. البته جای تعجب نبود که دانشجویان هم با اهدای هدیه به آقای تیمور میری، بنیان‌گذار آکادمی و خانم آیسان بنی‌هاشمی مدرس و عضو تیم اجرایی آکادمی، قدردانی خود را نسبت به تلاش‌های آکادمی ابراز کنند. خانم نازنین ملک‌بیگلو، مدرس دیگر آکادمی در لندن نیز بصورت آنلاین همراه ما در گردهمایی بودند. عکس دسته‌جمعی خاتمه این دیدار بود.
دشوارترین بخش مراسم، بخش پایانی و دل کندن از فضایی چنین گرم برای همه حضار بود، فضای گرم و سرشار از عشقی که در دل سرد بهمن ماه اگر نه نایاب که کمیاب می‌نمود.

5/5 - (7 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1396٫11٫20

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید