قوانین و مقررات آکادمی کوچینگ

قوانین و مقررات آکادمی کوچینگ

تیمور میری بنیان‌گذار دوره‌های آموزشی کوچینگ برای فارسی‌زبانان، طراحی دوره‌ها را طبق استانداردهای بین‌المللی و صلاحیت‌های فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) در تیرماه ۱۳۹۲ آغاز کرد و آکادمی کوچینگ FCA انگلستان را با ‌عنوان تجاری FCA معرفی کرد. تیمور میری به‌عنوان یک فرد حقیقی که در انگلستان زندگی می‌کند، کسب‌وکار آموزش کوچینگ را شروع کرده و طبق قوانین بریتانیا تمام مقررات قانونی را اجرا می‌کند. تمام برنامه‌های آموزشی این دوره‌ها از طریق سامانه‌های مجازی شامل تلفن، وبینار، سایت و غیره اجرا می‌شود. قوانین ثبت‌شده در اینجا ازلحاظ قانونی اهمیت دارد و برای درک کردن بهتر آن‌ها می‌توانید با یک وکیل مشورت کنید.

دسترسی و استفاده از سایت آکادمی

دسترسی به سایت برای ما به این معنی است که شما از تمامی قوانین و مقررات ما اطلاع دارید و همه آنها را اجرا می کنید. در صورتی که مخالف این قوانین هستید، لطفاً از مطالب سایت استفاده نکنید. سایت همیشه در حال به روز رسانی است و پیشنهاد ما این است که برای اطلاع از جدیدترین مطالب ما، به طور مرتب به سایت سر بزنید.

مسئولیت شما

اطلاعاتی که در این سایت گذاشته شده است، برای ارتقاء و رشد و آموزش شما به عنوان یک کوچ است و شما مسئول هستید که خودتان تحقیق بیشتری کنید و از منابع دیگر در مورد مطالبی که پخش می‌شود اطلاعات بگیرید. هرگز به اطلاعات موجود در سایت به عنوان تنها منبع نگاه نکنید و همیشه دنبال مطالب جدیدتر از سایتهای معتبر باشید.

ضبط کردن کلاس‌های آموزشی

آکادمی این اجازه را دارد که همه کلاس‌ها را ضبط کند و برای ارتقاء اجرای مدرس و آموزش مدرس‌های دیگر یا برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کند. این فایل‌های صوتی با در نظر گرفتن محدودیت‌های بعضی از دانشجویان و اعتقاد آکادمی به ایجاد یک محیط امنِ آموزشی، ضبط خواهند شد و چون از نام کوچک دانشجویان استفاده می شود می توان از این فایل‌ها استفاده کرد اما اگر دانشجویی برای مورد خاصی که مطرح می کند ترجیح می دهد فایل صوتی ضبط نشود، از این فایل استفاده نخواهد شد.برای دانشجویان ضبط کردن کلاسها برای استفاده تجاری و ارسال برای هر شخص دیگری حتی دانشجو، ممنوع است.

فایل‌های ارسالی در فضای آکادمی

هر فایلی که دانشجویان برای ما می‌فرستند، ‌یا در گروه تلگرام، واتس‌اپ و … ارسال می‌کنند بدون هیچ امتیازی از جانب ما قابل استفاده است.این مورد شامل ایمیل، پست در گروه دانشجویان، پاسخ تمرین‌ها و فایل صوتی مصاحبه با دانشجویان است.

کوچینگ هم‌سطح

هر فایلی که دانشجویان برای ما می‌فرستند، ‌یا در گروه تلگرام، واتس‌اپ و … ارسال می‌کنند بدون هیچ امتیازی از جانب ما قابل استفاده است.این مورد شامل ایمیل، پست در گروه دانشجویان، پاسخ تمرین‌ها و فایل صوتی مصاحبه با دانشجویان است.

امنیت اطلاعات

آکادمی اطلاعات شما را فقط برای ارتباط بهتر و بالا بردن کیفیت آموزش استفاده می‌کند و درکارهای تبلیغاتی طبق شرایط ذکر شده از اطلاعات شما استفاده می‌کنید. اگر اطلاعات محرمانه‌ای برای ما ارسال می‌کنید، شما مسئول هستید که از طریق کانالی بفرستید که امن باشد. توجه کنید که ایمیل هم کاملاً امن نیست.

مقررات گروه‌های خصوصی دانشجویان (مانند تلگرام، واتس‌اپ و …)

اگر شخصي از دوره ها خارج شد تا زماني كه دوباره وارد دوره شود، از گروه نيز حذف خواهد شد.در این فضا صرفاً در زمينه كوچينگ مطالب بین اعضاي گروه به اشتراك گذاشته می‌شود.انتشار تبليغات شخصي و غيرشخصي تحت هرعنواني ممنوع است.مسئوليت دعوت اعضاي جديد، حذف افرادي كه از دوره خارج مي شوند، تغييرات در ساختار گروه، تصوير آن، نام گروه و مواردي از اين قبيل برعهده ادمين گروه از اعضای تیم اجرایی FCA است.برای هر دانشجو جدید از طرف ادمین و تیم اجرایی مقررات استفاده از گروه ها فرستاده میشود.رفتار و گفتار و مطالبی که خارج از اصول اخلاقی شامل حفظ احترام به یکدیگر و فرستادن عکس‌های غیر مجاز ممنوع است. اگر عملکرد شما خارج از این چهارچوب باشد ما اجازه داریم که بدون هیچ صحبت یا بحث شما را از این محیط و دوره آموزش بیرون کنیم – بدون برگشت هزینه-.

قراردادهای دوره

این قراردادها شامل شرایط توافق نامه هایی که برای هر دوره، بین دانشجو وآکادمی منعقد می‌گردد نیز هست.

هزینه های آموزشی برای شما

غیر از شهریه دوره که توافق و پرداخت می‌شود هزینه وصل شدن به کلاس ها و کار کردن با یک کوچ یا مراجع از طریق تلفن و وبینار به عهده خود دانشجویان می‌باشد.

پرداخت شهریه

مطابق با توافق در قرارداد بصورت نقد یا اقساط.

شروط خارج از قرارداد

مطابق با قرارداد، در صورت عدم پرداخت شهریه طی سه ماه متوالی قرارداد دانشجو فسخ‌شده و هزینه‌ای به شما عودت داده نخواهد شد. درصورتی‌که دانشجو پیش از دریافت گواهی پایان دوره، از چهارچوب مقررات آکادمی و اصول اخلاقی فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) خارج شود، آکادمی این اختیار را دارد که بنا بر صلاحدید و با تشخیص خود بدون عودت وجه، وی را از دوره خارج کند. همچنین در صورت انصراف دانشجو از ادامه دوره قرارداد فسخ می‌شود و پرداختی‌ها تا آن زمان برگشت داده نمی‌شود.

فارغ التحصیلی و اخذ مدرک بین المللی

هر دانشجو با پشت سر گذاشتن برنامه تعیین شده طبق شرایط ثبت شده در توافقنامه، تأییدیه گواهی طی دوره را در بازه مورد توافق از طریق ایمیل دریافت می‌کند.

پنل مورد نظر را انتخاب کنید