راهنمای پیاده سازی کوچینگ سازمانی

توضیحات

این روزها استفاده از کوچینگ در سازمان‌ها بسیار رایج شده است و بیش از ۳۰ سال است که مشاوران عملکرد در استفاده از کوچینگ سازمانی پیشرو بوده‌اند، اما کوچینگ سازمانی چه مزایایی دارد ، دقیقاً به چه معنایی است و شامل چه چیزهایی می‌شود؟ فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) تاکید دارد که شرکت‌ها و سازمان‌ها علاقه‌مند به توسعه کوچینگ سازمانی از طرق زیر هستند:
• استخدام کوچ‌های درون و بیرون از سازمان
• مدیران و رهبرانی که از مهارت‌های کوچینگ استفاده می‌کنند.
فدراسیون بین‌المللی کوچینگ در بررسی‌ای که سال ۲۰۱۴ در بیش از ۵۰۰ شرکت بزرگ در آمریکا انجام داد، دریافت که کوچینگ مهارت‌ها و صلاحیت‌های کارکنان را افزایش می‌دهند و تاثیرات بلندمدت و سامانمندی در نگهداری از استعدادها و ثبات مالی سازمان دارد. از همین روست که استخدام کوچ‌های حرفه‌ای یا آموزش کوچ‌های درون سازمانی و همین‌طور آموزش رهبران و مدیران برای انجام کوچینگ به‌شدت در سازمان‌ها باب شده است. سازمان‌ها کوچ‌های درونی یا بیرونی را به کار می‌گیرند تا بااستعدادترین افراد خود را توسعه دهند.
اما بکارگیری کوچینگ در سازمانها به اجرای زیرساختها، آماده سازی پیش نیازها و رعایت ملاحظاتی نیاز دارد که بتواند ارزش های بیشتری را در سازمان ایجاد نماید. آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به‌عنوان اولین آموزشگاه مورد تأیید فدراسیون بین‌المللی کوچینگ(ICF) جهت آموزش کوچینگ به زبان فارسی در هشت سال گذشته به تعدادی از سازمان‌های ایرانی یا بین‌المللی ارائه خدمات آموزشی و اجرایی کوچینگ داده است و در این ایبوک چکیده ای از این تجربیات را برای اجرای کوچینگ در سازمانها گردآوری کرده است

دانلود کتاب

متن سربرگ خود را وارد کنید

ایبوک‌های مشابه

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

جمعه نامه

با عضویت در این بخش جمعه ها منتظر دریافت یک محتوای ارزشمند در زمینه کوچینگ در ایمیل خود باشید.

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

2023

© | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

2023 © | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

پنل مورد نظر را انتخاب کنید