نمونه كوچينگ مدير در نقش كوچ

نمونه كوچينگ مدير در نقش كوچ

توضیحات

امروزه کوچینگ به یکی از مهارت‌های ضروری برای رهبری در محل کار تبدیل شده است و رهبران عمل‌گرا در تلاش‌اند تا موفقیت خود را با به دست آوردن مهارت‌های کوچینگ بیشتر کنند. امروزه آن‌ها دریافته‌اند که دیگر اجرای نقش مدیر، ناظر و مانند آن به‌تنهایی برای پیشبرد اهداف کفایت نمی‌کند بلکه چیزی که اهمیت دارد این است که موفقیت مجموعه به موفقیت تک‌تک افراد بستگی دارد.رهبران عمل‌گرا به اهمیت حیاتی مهارت‌های کوچینگ پی برده‌اند. آن‌ها آگاه شده‌اند که مشارکت کوچینگی به‌شدت وابسته به تعاملات افراد رهبر است و چیزی که بیش از هر چیزی در این افراد حائز اهمیت است، نحوه گوش دادن، دریافت کردن، بازتاب و بازخورد دادن در بستر گفتگوی کوچینگی است.

کوچینگ مدیران می‌تواند روشی موثر برای مقابله با مسائل پیش از تبدیل به مشکلات بزرگ‌تر باشد و می‌تواند به افراد در موثرتر بودن کمک کند. خاطرتان باشد که در قالب مدیریت نروید و از رویکرد کوچینگ با پرسیدن سوالات و خلاصه کردن جواب‌های افراد استفاده کنید طوری که آن‌ها بتوانند به راه‌حل‌های خودشان دست پیدا کنند.

زمانی که یک مساله به‌وضوح و به‌فوریت به رویکرد کوچینگ نیاز دارد، ابتدا اجازه بگیرید و سپس ادامه دهید. خلاصه آن‌که جلسات به‌موقع کوچینگ، راهی عالی برای حفظ انگیزه درون تیم و جلوگیری از خارج از کنترل شدن مشکلات کوچک است.

در جلسه‌ی کوچینگ زیر « نمونه كوچينگ مدير در نقش كوچ »سرکار خانم نازنین ملک‌بیکلو کوچ حرفه‌ای تأیید صلاحیت شده «PCC»، شيوه استفاده از كوچينگ توسط یک مدیر در شكوفايى قدرت تفكر و خلاقيت كاركنان و همكارانمان در سازمان را نشان می‌دهند. توجه داشته باشید که این فایل شامل قانون کپی‌رایت می‌باشد و به دلیل مسائل حقوقی و اخلاقی تنها می‌توانید آن‌ را بر روی وب‌سایت آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان مشاهده نمایید.

دانلود کتاب

متن سربرگ خود را وارد کنید

ایبوک‌های مشابه

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

جمعه نامه

با عضویت در این بخش جمعه ها منتظر دریافت یک محتوای ارزشمند در زمینه کوچینگ در ایمیل خود باشید.

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

2023

© | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

2023 © | تمام حقوق این سایت متعلق به آکادمی کوچینگ FCA انگلستان به سرپرستی تیمور میری می باشد.

طراحی سایت توسط: آتکوتوسعه

پنل مورد نظر را انتخاب کنید