فواید کوچینگ به‌صورت ایمیل و مکاتبه‌ای چیست؟

فواید کوچینگ به‌صورت ایمیل و مکاتبه‌ای چیست؟

ایمیل-کوچینگ

محور وبینار فواید کوچینگ به‌صورت ایمیل و مکاتبه‌ای

در این وبینار نازنین ملک بیگلو درباره فواید کوچینگ به‌صورت ایمیل و مکاتبه‌ای صحبت می‌کند و نیز دلیل اینکه چرا بعضی از مردم این روزها این نوع کوچینگ را به کوچینگ حضوری و یا نوع سنتی آن یعنی تلفنی ترجیح می‌دهند.

اهمیت کوچینگ به صورت ایمیل و مکاتبه‌ای

بعضی از افراد ابتدا زمانی که درباره این نوع از کوچینگ می‌شنوند با شک و تردید برخورد می‌کنند؛ به‌بیان‌دیگر، مراجعین امروزه بسیار مشغول هستند و همیشه فرصت کافی برای حضور در دفتر و یا ایجاد محیطی آرام برای گفتگو را ندارند درحالی‌که زمانی نیاز دارند درباره موضوعی با کوچ خود به صحبت بپردازد؛ و این ابزار امکانی جدید را برای چیره شدن بر این‌گونه چالش‌ها ایجاد کرده است.
در این وبینار ما درباره فواید این روش و چگونگی اینکه این ابزار به مراجعین کمک می‌کند، صحبت خواهیم کرد ازجمله نکات زیر:

مراجعین می‌توانند انتظار داشته باشند ظرف ۲۴ ساعت پاسخ ایمیل یا متن‌هایشان را دریافت نمایند.
با کوچینگ به‌صورت متن/ایمیل شما به‌راحتی قادر به ذخیره مکالمه‌های خودخواهید بود که به شما کمک می‌کند تا آنچه را در هر جلسه بحث شده است را به یاد بیاورید. اغلب راحت‌تر است که یک سؤال را در ایمیل و یا در بین یک پیام متنی مطرح نمایید؛ در این موقعیت شما زمان کافی دارید تا به‌کل مسئله فکر کنید و موقعیت خود را شفاف نمایید. این روش وابسته به موقعیت جغرافیایی افراد نیست و مکان زندگی شما موضوع مطرحی در این روش نخواهد بود.

درباره سخنران مهمان:

نازنین ملک بیگلو یکی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن بین‌المللی کوچینگ به زبان فارسی، عضو تیم اجرایی آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان و مدرس مهارت‌های کوچینگ است. او در حال حاضر به‌عنوان کوچ عملکرد فعالیت دارد و با افراد مختلفی با موضوعات و در کشورهای متفاوت کارکرده است.
ایشان خصوصاً به مراجعین کمک می‌کند تا باعلاقه و اشتیاق زندگی کنند و صلح درونی و شادی را بیابند و با علایقشان پیش روند و از اینکه خودشان باشند احساس شادی کنند. او همچنین یک مدیر فروش و بازاریابی بوده و با مراجعینی در این زمینه کارکرده است. نازنین مدرک لیسانس کامپیوتر خود را در هندوستان دریافت کرد و در این زمان بود که با کوچینگ آشنا شد و آقای تیمور میری از آن زمان کوچ ایشان بوده و هستند. سپس ایشان به لندن رفته و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ازآنجا دریافت کرده و درحالی‌که حاضر ساکن لندن است. در طول بیش از هشت سال، ایشان به‌طور مستمر منافع کوچینگ را در زندگی خود دیده و استفاده نموده و دیدگاه وی، معرفی ابزار قدرتمند کوچینگ به دیگران خصوصاً فارسی‌زبان‌ها است.

5/5 - (1 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1395٫01٫23

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید