وبینار رفعِ موانع رسیدن به اهداف؛ کوچینگ گروهی

وبینار رفعِ موانع رسیدن به اهداف؛ کوچینگ گروهی

وبینار کوچینگ گروهی

مطمئنم در پایان هرسال به روش‌های متفاوتی خود را برای سال پیش رو آماده کرده‌اید؛ و اگر تيتر اين وبينار براى شما جذاب بوده احتمالا در ابتداى اين سفر با چالش هايى مواجه شديد.البته احتمالا اين اتفاق جديدى نيست و سال هاى گذشته نيز اين اتفاق براى شما افتاده. امسال چگونه ميخواهيد از اين موانع عبور كنيد و به سفر خود با قدرت ادامه دهيد. به شما پيشنهاد ميكنم قبل از شركت در اين وبينار٬ وبينار اول را دوباره گوش دهيد برنامه اى كه طراحى كرديد پيش روى خود قرار دهيد و بينيد در كجاى اين سفر هستيد ؟!

اگر سفر خلق سال متفاوت خود را هنوز شروع نكرده ايد به دلايل آن فكر كنيد و يادداشت كنيد.ممکن است با کوچینگ آشنا باشید و حتی از خدمات یک کوچ استفاده کرده باشید شاید هم نه؟! در این وبینار می‌خواهیم در یک کوچینگ گروهی به شما كمك كنيم موانع را شناسايى كرده و در مورد روش هاى عبور از اين موانع فكر كنيد و طراحى كنيد.

سرفصل‌های وبینار

  • کوچینگ گروهی

مخاطبین

  • هرفردی که می‌خواهد سال متفاوتی خلق کند

ثبت‌نام در کارگاه:

در این ویدیو از زبان عزیز میردار در مورد معرفی کوچینگ خواهیم شنید. در کوچینگ، کوچ و مراجع با هدف رساندن مراجع به یک زندگی رضایت بخش وارد گفتگو می شوند. کوچینگ تقریبا، حرفه ی جدیدی است. کوچینگ بهترین (شالوده) مفاهیم از مطالب مدیریت، روانشناسی و فلسفه،ورزش را در هم می آمیزد. با آنکه کوچینگ آمیخته ای از دیگر نظام ها را بکار می گیرد، خود بطورمتمایز نظامیست در راه حمایت دیگران درایجاد یک زندگی ایده آل
Rate this post

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1399٫10٫01

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید