وبینار نقش‌ها و مسئولیت‌ها در کوچینگ سازمانی

وبینار نقش‌ها و مسئولیت‌ها در کوچینگ سازمانی

نقش ها و مسئولیت ها در کوچینگ سازمانی

این روزها استفاده از کوچینگ در سازمان‌ها بسیار رایج شده است و این نکته عجیبی نیست

فدراسیون بین‌المللی کوچینگ در بررسی‌ای که سال ۲۰۱۴ در بیش از ۵۰۰ شرکت بزرگ در آمریکا انجام داد، دریافت که کوچینگ مهارت‌ها و صلاحیت‌های کارکنان را افزایش می‌دهند و تأثیرات بلندمدت و تأثیرگذاری در نگهداری از استعدادها و ثبات مالی سازمان دارد. از همین روست که استخدام کوچ‌های حرفه‌ای یا آموزش کوچ‌های درون‌سازمانی و همین‌طور آموزش رهبران و مدیران برای انجام کوچینگ به‌شدت در سازمان‌ها مرسوم شده است و این موضوع اصلی‌ترین دلیل رواج کوچینگ در سازمان‌ها بوده و سازمان‌های ایرانی هم (باوجود نوپا بودن این مفهوم در بازار ایران) از این موضوع مستثنی نیستند.

اما آنچه مهم هست آداب و اصول کوچینگ سازمانی هست. نقش‌ها و مسئولیت‌ها در کوچینگ سازمانی چگونه هست؟ عمده‌ترین دلایل شکست پروژه‌های سازمانی کدام است؟ اصلی‌ترین تفاوت‌ها در کوچینگ سازمانی و کوچینگ فردی در کجاست؟ و سؤال‌های مرتبط دیگری در این مورد در این وبینار به آن خواهیم پرداخت.

ثبت‌نام در کارگاه:

شاید برای کسانی که برای اولین بار نام کوچینگ را می شنوند این سؤال پیش آمده که محدوده کاری یک کوچ کجاست و یک کوچ در چه زمینه هایی می تواند فعالیت کند؟ پاسخ این سوال را در این ویدیو و از زبان آقای تیمور میری مدیر و موسس آکادمی بین المللی کوچینگ فارسی زبانان می شنویم.

1/5 - (1 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1399٫07٫01

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید