وبینار کوچینگ در سبک های یادگیری

وبینار کوچینگ در سبک های یادگیری

SiteBanner-04

اگر میخواهیم یک مدیر یا آموزش دهنده یا کوچ اثر گذار باشیم و یا حتی اگر بخواهیم بهترین خودمان در یادگیری را بشناسیم ابتدا باید بفهمیم بزرگسالان از چه طریقی مطالب را بهتر یاد می گیرند.

آیا شما تا کنون در تجدید دیدارهای دوستان دوره دبیرستانتان شرکت کرده اید؟ در این دیدارها ممکن است متوجه شده باشید دوستانی که در زندگی به موفقیت دست یافته‌اند الزاما موفق ترین‌ها در دوران تحصیلی نبوده‌اند. کتاب‌های تاریخ مملو از نام شخصیت‌های موفقی است که در دوران تحصیلی بسیار ضعیف عمل کرده و از آن دوران با تنفر یاد می کردند. در بین این افراد می‌توان از توماس ادیسون – نلسون راکفلر- آگاتا کریستی – ریچارد برانسون – وینستون چرچیل و ژنرال جرج پاترن نام برد، این‌ها افراد خوش شانسی بودند که مسیر خود را پیدا کردند، میلیون‌ها انسان ناشناخته دیگر هم هستند که نتوانستند استعدادهای خود را کشف کنند.

اما‌ ریشه این مشکل کجاست:

هر انسانی سبک یادگیری خودش را دارد و اگر در قالب سبک یادگیری متفاوتی به اسارت گرفته شود، ذوق، استعداد و هیجانات یادگیری خود را از دست خواهد داد.

بمن بگو ولی فراموش میکنم. بمن نشان بده شاید بخاطر بیاورم. من را در گیر کن بدون شک خواهم فهمید.”

این محصول شامل چه آیتم‌هایی است؟

-پرسشنامه سبک یادگیری شامل 80 سوال که سبک یادگیری شما را مشخص می کند.

-جزوه آموزشی سبک یادگیری که برای شناخت بیشتر از نحوه یادگیری خود می باشد و برای مدیران و آموزش دهندگان و همچنین برای کوچ‌ها، به منظور این که بتوانند جلسات خود را به بهترین شکل جلو ببرند و سبک یادگیری افراد را بشناسند مناسب است.

ویدئوی معرفی پکیج سبک یادگیری

سرفصل‌های وبینار

  • تفاوت آموزش و کوچینگ
  • معرفی “یادگیری از اقدام”و “یادگیری تجربی”
  • چهار سبک یادگیری
  • مدل یادگیری موثر

مخاطبین

  • تمام افرادی که علاقه به توسعه فردی و به مفاهیم کوچینگ دارند بخصوص کوچ ها و مدیران و آموزش دهندگان که مسئول ایجاد ارتباط موثر و پیشرفت تیم یا مخاطب خود هستند .

ثبت نام در کارگاه:

تیمور میری لیدرشیپ کوچ، و بنیان‌گذار آکادمی کوچینگ FCA انگلستان، اولین مدرسه‌ی تربیت کوچ به زبان فارسی هستند.

ایشان بیش از سی سال تجربه در نقش مدیریت و رهبری دارد. هفده سال تجربه کاری در صنایع نفت و گاز داشته و از سال ۲۰۰۳ کسب وکار شخصی خود را در خدمات کوچینگ آغاز نموده است.

به عنوان مدیر مسئول شرکت MTMi نگلستان و بطور فردی با شرکت‌های بین المللی در سراسر دنیا به‌خصوص اروپا و خاورمیانه همکاری می‌کنند.

تمرکز ایشان بر ارتقا سطح مدیریت و کار تیمی بیزینس‌ها و سازمان‌ها و ایجاد فرهنگ کوچینگ و نگاه نقاط قوت برای افزایش و بهبود عملکردشان است.

تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۴۰۰۰ ساعت کوچینگ فردی و گروهی داشته است و از سال ۲۰۱۳ آموزش تایید شده مهارت های کوچینگ را آغاز کرده.

تیمور دارای مدرک از مؤسسه گالوپ (Gallup) به عنوان کوچ نقاط قوت و دارای بالاترین تأییدیه یک کوچ (MCC) و بالاترین تاییدیه دوره های آموزشی کوچینگ (ACTP) از فدراسیون بین المللی کوچینگ  (ICF) می‌باشد.

1.5/5 - (2 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1399٫10٫02

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید