وبینار کوچینگ و مدیریت عملکرد کارکنان

وبینار کوچینگ و مدیریت عملکرد کارکنان

کوچینگ و عملکرد مدیران

چرا در اختیار داشتن مهارت های کوچینگ یک ضرورت برای مدیران به منظور مدیریت عملکرد کارکنان است.مدیریت عملکرد کارکنان یکی از مسوولیت های اصلی مدیران است که همواره بعنوان یکی از تاثیرگذارترین عوامل موفقیت و بهبود مستمر یک سازمان، یک تیم یا اعضاء یک گروه از آن یاد شده است.
رویکردها و روش های مدیریت عملکرد کارکنان هم مانند سایر فرایندهای مدیریت منابع انسانی در طول زمان دچار تغییرات و جهت گیری های مختلفی شده است. در ابتدا این فرایند بیشتر تاکید بر برنامه ریزی برای کارکنان و ارزیابی آنها بر اساس نتایج به دست آمده داشت ولی امروز در مفاهیم و مدلهای جدید به دفعات از نقش و تاثیر کوچینگ در مدیریت عملکرد کارکنان می شنویم.
در این وبینار تلاش می کنیم ضمن معرفی کوچینگ به تاثیر داشتن مهارتهای کوچینگ برای مدیران در مدیریت عملکرد کارکنان بپردازیم.

سرفصل‌های وبینار

  • معرفی کوچینگ
  • آشنایی با مدیریت عملکرد کارکنان با استفاده از کوچینگ

ثبت‌نام در کارگاه:

دوره کوچینگ برای مدیران مناسب مدیرانی است که می‌خواهند کیفیت مدیریت خود و ارتباطات حرفه‌ای خود را افزایش دهند؛ همچنین مناسب مدیرانی است که می‌خواهند مهارت‌های پایه‌ی کوچینگ را در محیط کاری خود استفاده نمایند. هدف نهایی این دوره آشنایی و استفاده از مهارت‌های کوچینگ در محیط کار می‌باشد. این دوره توسط فدراسیون بین‌المللی کوچینگ تأیید شده و شما را در مسیر آموزش‌های مورد تأیید فدراسیون قرار می‌دهد. این دوره قابلیت ادامه در تمامی آکادمی‌های مورد تأیید فدارسیون را دارد. همچنین این دوره کلاس‌های فوق‌برنامه‌ی گفتگوی کوچینگی برا مدیران را شامل می‌شود.

Rate this post

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1399٫03٫26

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید