اهمیت اتصال آموزشگاه‌های کوچینگ و کوچ‌ها به فدراسیون بین‌المللی کوچینگ

اهمیت اتصال آموزشگاه‌های کوچینگ و کوچ‌ها به فدراسیون بین‌المللی کوچینگ

اهمیت اتصال آموزشگاه‌های کوچینگ و کوچ‌ها به فدراسیون بین‌المللی کوچینگ
 

اتصال آموزشگاه‌های کوچینگ و کوچ‌ها به فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) هنگامی اهمیت پیدامی‌کند که هنگام یادگیری مهارت‌های کوچینگ با مسأله اعتبار روبرو می‌شوید؛ در این حرفه شما و سایر کوچ‌ها تحت نظارت نیستید درصورتی‌که یک مهندس، معلم یا پزشک در کارش تحت نظارت است.
فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سازمان بین‌المللی در این زمینه، یکی از مسئولیت‌هایش این است که با در نظر گرفتن آموزشگاه، دوره‌های آموزشی آن و مقایسه آن‌ها با استانداردهای خودش، به آن‌ها تأییدیه می‌دهد. برای فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) این موضوعی مهم است که آموزشگاه‌ها، سطح استانداردهای آموزش کوچینگ را در سراسر دنیا حفظ نمایند. برای ما نیز به‌عنوان یک آموزشگاه مهم است که بالاترین استانداردها را داشته باشیم و با آن‌ها سنجیده و نظارت شویم. پس کوچ‌هایی که از این آموزشگاه بیرون می‌آیند مطابق با استانداردهای بین‌المللی خارج می‌شوند. پس هم آموزشگاه هم فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) به هدفشان می‌رسند.
ما می‌دانیم که از بیرون نیز ما را نگاه می‌کنند، همانند اتفاقی که برای دانشگاه‌ها رخ می‌دهد. برای یک دانشجو این امری مهم محسوب می‌شود که دانشگاهی که قصد وارد شدن به آن را دارد، معتبر و تحت نظارت باشد و دانشجو را تنها به دلیل بالا بردن آمارش، قبول نکند. پس برای دانشجو مهم است که وارد آموزشگاهی شود که معتبر باشد و سازمانی معتبر آن را تأیید کرده باشد.

نکات مثبت آکادمی کوچینگ FCA  انگلستان

1- جزوه‌های این آموزشگاه به خودش اختصاص دارد و دارای حق کپی‌رایت می‌باشد.
2- مدرسینی که در حال تدریس در این آموزشگاه هستند، مورد تأیید فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) قرارگرفته‌اند و آموزشگاه نیز متعهد به بالا بردن سطح مهارت‌های آن‌ها است.
3- بسته‌های آموزشی این آموزشگاه، تنها مدرس و جزوه را شامل نمی‌شود بلکه در حقیقت یک محیطی را شامل می‌شود که تمام موارد مرتبط با کوچینگ در آن نهفته است و می‌توان بهترین نتیجه را از آن کسب کرد.
4- شیوه‌ها و ملاک آزمون‌های این آموزشگاه به‌درستی طراحی‌شده و مورد تأیید یک ناظر معتبر است.
حالا اگر می‌خواهید آموزش کوچینگ ببینید، بروید و ببینید که سازمان نظارت‌کننده و تأییدکننده آن آموزشگاه چه میزان بزرگ و معتبر است. ببینید که چندین نفر در سراسر دنیا عضو این سازمان هستند؟ ببینید این آموزشگاه چند سال مشغول فعالیت است؟ آیا تأییدیه دارد؟ گردانندگان این آموزشگاه چه کسانی هستند و ارزش‌های آن‌ها کدام‌اند؟ از شما خواستم این کار را انجام دهید تا از کاری که می‌کنید مطمئن شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

تاریخ انتشار

1397٫06٫20

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید