راهبری مسیر آیندهٔ کوچینگ و تغییر نام فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF

راهبری مسیر آیندهٔ کوچینگ و تغییر نام فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF

راهبری مسیر آیندهٔ کوچینگ و تغییر نام فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF

هدف از تأسیس فدراسیون بین‌المللی کوچ‌ها (ICF) در سال ۱۹۹۵، اعطای اعتبار و رسمیت به کوچینگ به‌عنوان یک حرفهٔ نوظهور و همچنین تخصیص فضایی مشترک برای تعامل کوچ‌ها با یکدیگر بود.

و امروز، ICF به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان جهانی کوچ‌های آموزش‌دیدهٔ حرفه‌ای و اولین صدای پیشرو و هدایت‌کنندهٔ جامعهٔ جهانی کوچینگ فعالیت می‌کند.

ما با همراهی یکدیگر، به سمت یک چشم‌انداز قدرتمند حرکت می‌کنیم: یعنی، تضمین اینکه کوچینگ، جزئی یکپارچه و جدانشدنی از جامعهٔ پررونق امروز و هر عضو ICF نیز، معرف و ارائه‌دهندهٔ بالاترین سطح کیفیت در کوچینگ حرفه‌ای باشد.

هم‌زمان با نزدیک شدن به بیست و پنجمین سالگرد تأسیس ICF، ما برای هدایت مسیر آیندهٔ کوچینگ و ایجاد ارزش بیشتر برای اعضای ICF، قدم‌های بزرگی برای سرعت دادن دستیابی به این چشم‌انداز برداشته‌ایم.

ما بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم که از ژانویه سال ۲۰۲۰، فدراسیون بین‌المللی کوچ‌ها (International Coach Federation)، به فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (International Coaching Federation) تغییر نام می‌دهد[1].

و این موضوع، چیزی بیش از یک تغییر نام است. درواقع یک روش جدید برای خدمت‌رسانی به کوچ‌ها، مراجع کوچ‌ها، اجتماعات ما و کل دنیایی است که ما در حال تلاش برای تسریع دستیابی به چشم‌اندازمان هستیم.

ICF جدید، سازمانی جهانی برای کوچ‌ها و کوچینگ خواهد بود و اعضای ما نیز، فرصت‌های جدیدی برای حضور و مشارکت در اکوسیستم ICF خواهند داشت.

ما این اهداف را توسط فعالیت شش سازمان منحصربه‌فرد مستقل اما هم‌خانواده اجرا می‌کنیم که هرکدام برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود، هیئت‌مدیره و منابع اختصاصی خواهند داشت.

برگردان: فریبا خاکزاد

[1]– International Coach Federation از ابتدا با ترجمهٔ آکادمی کوچینگ FCA انگلستان در زبان فارسی به‌صورت فدراسیون بین‌المللی کوچینگ بیان‌شده که اکنون به صورت رسمی در زبان انگلیسی هم فدراسیون نام خود را به International Coaching Federation تغییر داد.

4.6/5 - (70 امتیاز)

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

تاریخ انتشار

1398٫10٫16

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید