وبینار کوچینگ گروهی؛ خلق سالی متفاوت

وبینار کوچینگ گروهی؛ خلق سالی متفاوت

دومین وبینار کوچینگ گروهی

مطمئنم در پایان هرسال به روش‌های متفاوتی خود را برای سال پیش رو آماده کرده‌اید؛ و این جای تبریک دارد زیرا ایجاد سالی متفاوت، یکی از دغدغه‌های شماست.

خیلی از شما ممکن است به دلایل متفاوت در روند یک‌ساله‌ی خود نتوانسته‌اید به اهداف و خواسته‌های خود برسید؛ این امر خیلی عجیب نیست، به دلایل آن‌ها هم کاری نداریم … چون موضوع بحث ما نیست،‌ اما چگونه امسال سالی متفاوت خلق کنیم؟

ممکن است با کوچینگ آشنا باشید و حتی از خدمات یک کوچ استفاده کرده باشید شاید هم نه؟! در این وبینار می‌خواهیم در یک کوچینگ گروهی شمارا برای یک سال متفاوت و دلخواه آماده کنیم.

البته منتظر برنامه‌ریزی‌های همیشگی نباشید …

اگر بار اولی است که از کوچینگ استفاده می‌کنید آماده‌باشید که به‌جای آنکه راه‌های برنامه‌ریزی را بشنوید با خودتان گفتگو کنید و بعد به سمت برنامه‌ریزی قدم بردارید شاید این راه به شما کمک کند که از همه تکنیک‌هایی که تاکنون یاد گرفتید به بهترین شکل استفاده کنید.منتظر این باشید که به درون خود نگاه کنید. به چرایی خواسته‌هایتان و قرار است در یک مکان امن با خودتان روراست و مهربان باشید. خلق بهترین سال زندگی برای هر فردی تنها توسط خود او رقم می‌خورد.

سرفصل‌های وبینار

  • کوچینگ گروهی

مخاطبین

  • هرفردی که می‌خواهد سال متفاوتی خلق کند

ثبت‌نام در کارگاه:

در این ویدیو از زبان عزیز میردار در مورد معرفی کوچینگ خواهیم شنید. در کوچینگ، کوچ و مراجع با هدف رساندن مراجع به یک زندگی رضایت بخش وارد گفتگو می شوند. کوچینگ تقریبا، حرفه ی جدیدی است. کوچینگ بهترین (شالوده) مفاهیم از مطالب مدیریت، روانشناسی و فلسفه،ورزش را در هم می آمیزد. با آنکه کوچینگ آمیخته ای از دیگر نظام ها را بکار می گیرد، خود بطورمتمایز نظامیست در راه حمایت دیگران درایجاد یک زندگی ایده آل

Rate this post

شناسنامه مقاله

ناشر

آکادمی‌کوچینگ‌ FCA انگلستان

دسته بندی

تاریخ انتشار

1399٫09٫29

اشتراک گذاری :

عضویت در جمعه نامه

Please wait...

عضویت شما در جمعه نامه ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنل مورد نظر را انتخاب کنید